מנועי החיפוש הפכו ממזמן לכלי מרכזי בהחלטות הקנייה שלנו – באמצעותם אנחנו מחפשים מידע, משווים, מתייעצים ולבסוף גם קונים. די להביט בנתון הבא כדי להבין שכבר לא מדובר בתופעה, אלא בדרך חיים ממש: לפי סקר TIM שהתפרסם לאחרונה, גוגל זוכה ל 90% חשיפה ונחשב לאתר הנצפה ביותר בקרב גולשים ישראליים (4.6 מיליון במספר). הפוטנציאל העסקי העצום שגלום במנועי החיפוש יצר ביקושים גדולים לשירותי כתיבה שיווקית שימשכו את תשומת ליבו של הגולש.
שירותים אלה זוכים לשמות רבים: קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים, עריכת תוכן ועוד – לכולם מטרה משותפת אחת. להפוך מילים למכירות. אז איך עושים את זה? בפוסטים הקרובים נסקור את המרכיבים של כתיבה שיווקית ונפרוט אותם לפעולות מעשיות. אך בטרם נרוץ למקלדת כדאי שנבין איך עובדת בכלל כתיבה שיווקית (רמז: מתי קניתם בפעם האחרונה אבקת כביסה)?
מיד מתחילים עם כתיבה לאתרי אינטרנט – צעד ראשון.
תגובות