להשיג את המטרות
באמצעות המילים הנכונות
"השורה העליונה": סדנאות כתיבה לארגונים, שרוצים להשיג את המטרה באמצעות שימוש חכם במילה הכתובה.
להשיג את המטרות באמצעות המילים הנכונות
איך מגייסים עוד עובדים או לקוחות? איך כותבים מיילים אפקטיביים?
מהם המפתחות להכנת המצגת המושלמת? "השורה העליונה": סדנאות כתיבה לארגונים,
שרוצים להשיג את המטרה באמצעות שימוש חכם במילה הכתובה.
סביר להניח שגם העובדים בארגון שלך מנהלים מדי יום עשרות אינטראקציות כתובות עם לקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ועם ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו. איזה קשיים הם חווים, בהיעדר כלים לניסוח אפקטיבי של מסרים?
- קשיי התנסחות – שגוזלים זמן יקר.
- קושי להשיג את המטרה – בין אם מדובר בניסיון לגייס לקוח חדש דרך דף נחיתה, במודעות דרושים לגיוס עובדים או בהכנת מצגת חשובה.
- בזבוז משאבים יקרים – המילים לא קולעות למטרה? צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע לתוצאות: יותר התכתבויות, יותר מסרים ויותר כאבי ראש.
- תסכול שהולך וגדל – ככל שמשקיעים יותר מאמץ והמטרה לא הושגה.
ובשורה התחתונה: בהיעדר כלים להעברת מסרים, צפויים לרדת לטמיון משאבים רבים כגון זמן, השקעה כספית ואנרגיות מבוזבזות של העובדים. את המציאות הזו אפשר לשנות!
איך מנסחים מסרים אפקטיביים?
בתור מנהל הדרכה ואיש משאבי אנוש בעבר, אני מכיר מקרוב את האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים בארגון. בתור קופירייטר לאורך העשור האחרון, פיתחתי ארגז כלים המשמש מאות עסקים וארגונים, שרוצים לשפר ביצועים באמצעות שימוש נכון במילה הכתובה.
כלים אלו נלמדים במסגרת סדנאות "השורה העליונה": סדנאות שמלמדות את המשתתפים לנסח מסרים שמשיגים את המטרה במגוון פלטפורמות, מלימוד עקרונות מפתח וניתוח דוגמאות מהשטח – ועד קבלת תבניות מוכנות וניסוח מסרים אפקטיביים בכיתה.
סביר להניח שגם העובדים בארגון שלך מנהלים מדי יום עשרות אינטראקציות כתובות עם לקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ועם ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו. איזה קשיים הם חווים, בהיעדר כלים לניסוח אפקטיבי של מסרים?
- קשיי התנסחות – שגוזלים זמן יקר.
- קושי להשיג את המטרה – בין אם מדובר בניסיון לגייס לקוח חדש דרך דף נחיתה, במודעות דרושים לגיוס עובדים או בהכנת מצגת חשובה.
- בזבוז משאבים יקרים – המילים לא קולעות למטרה? צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע לתוצאות: יותר התכתבויות, יותר מסרים ויותר כאבי ראש.
- תסכול שהולך וגדל – ככל שמשקיעים יותר מאמץ והמטרה לא הושגה.
ובשורה התחתונה: בהיעדר כלים להעברת מסרים, צפויים לרדת לטמיון משאבים רבים כגון זמן, השקעה כספית ואנרגיות מבוזבזות של העובדים. את המציאות הזו אפשר לשנות!
איך מנסחים מסרים אפקטיביים?
בתור מנהל הדרכה ואיש משאבי אנוש בעבר, אני מכיר מקרוב את האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים בארגון. בתור קופירייטר לאורך העשור האחרון, פיתחתי ארגז כלים המשמש מאות עסקים וארגונים, שרוצים לשפר ביצועים באמצעות שימוש נכון במילה הכתובה.
כלים אלו נלמדים במסגרת סדנאות "השורה העליונה": סדנאות שמלמדות את המשתתפים לנסח מסרים שמשיגים את המטרה במגוון פלטפורמות, מלימוד עקרונות מפתח וניתוח דוגמאות מהשטח – ועד קבלת תבניות מוכנות וניסוח מסרים אפקטיביים בכיתה.
לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
איך אסייע לכם להשיג את המטרות הארגוניות?
כתיבת תוכן ממיר –
שיניע את הקוראים
לביצוע הפעולה הרצויה
מקסום מהלכי השיווק –
יותר חשיפה ויותר פניות,
בלי להגדיל את תקציב השיווק.
כלים שעובדים בשטח –
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות עסקים וארגונים.
הכשרה קצרה וקולעת –
שתאפשר לכם להשיג
את המטרות הארגוניות.
תרגולים כיתתיים –
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.
קבלת תבניות מוכנות –
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.
ניתוח דוגמאות
מהארץ ומהעולם–
לצורך הטמעת הכלים הנלמדים.
לימוד בקבוצה קטנה –
לצורך מתן יחס אישי לכל משתתף.
למי מיועדות סדנאות הכתיבה?
לכל מי שרוצה להשתמש במילים, כדי להשיג את המטרות הארגוניות במינימום מאמץ. למשל:
- מנהלי השיווק – כתיבה in-house של תוצרים שיווקיים (כגון דפי נחיתה, כתבות, תוכן לאתר, ניוזלטרים ועוד), או קבלת כלים לעבודה עם כותבי תוכן.
- מנהלי הגיוס – לכתוב מודעות דרושים מושכות ויצירתיות, שיקבלו יותר חשיפה ויגדילו את כמות הפניות.
- מנהלי משאבי אנוש – ליחצ"ן את פעילות המחלקה, ולקבל כלים לייעול העבודה עם ממשקים.
- מנהלי המכירות – הכרת מסלול ה- Lead עד ההגעה לשיחת המכירה, וקבלת כלים לבניית מצגת מכירות מלוטשת.
- אנשי שירות ותמיכה – כתיבת מדריכים ברורים ומובנים, שיאפשרו למשתמשים לפתור בעיות בכוחות עצמם ויפחיתו את עומס הפניות.
- ועוד...
בוגרי הסדנה יקבלו תעודה בסיומה
לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
"אלעד היקר, בשורה התחתונה זכינו במקום הראשון בשלוש מתוך שלוש קטגוריות אליהן הגשנו מועמדות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות. הדרך לזכייה ההיסטורית הזאת הייתה ארוכה והיה לי העונג לזכות בך כשותף מלא, מקצועי ומחויב. אני רוצה להודות לך על עריכת ועיבוד התוכן לפרויקטים – כל זאת בזמן אפס ובמרוץ כנגד הזמן. אין לי ספק שלמחויבות שלך לתוצאות ולמקצועיות שלך בעיבוד החומרים יש חלק ניכר בזכייה שלנו. תודה, תודה, תודה".
בזק בינלאומי
"יצרנו קשר עם אלעד על מנת להעביר סדנת כתיבה למנהלי בתי הספר בעיר. אלעד - בסבלנות ומקצועיות, הנחה את המנהלים כצוות וכן נפגש עם כל אחד מהם באופן אישי ועבד אתו על כתיבת התכנים. לאור שביעות הרצון שלנו ובמיוחד של מנהלי בתי הספר, החלטנו לעבוד עם אלעד גם בהמשך. הידע והמקצועיות שלו שווים כל השקעה כספית".
עיריית רחובות
"השילוב של תוצרים איכותיים עם שירות מצוין עושה את ההבדל בין סתם כתיבה, לאומנות של ממש.
מומלץ בחום!".
"סייעת לנו, פתחת לנו את הראש, נתת לנו כיוונים חדשים... ואנחנו יוצאים לעבודה עם כלים מצוינים. מלא תודות".
"ביקשתי מאלעד שיכתוב תוכן לדף נחיתה שמשווק קורס מאלפי כלבים בהנחייתי. קיוויתי שהדף יגרום לסדנה להתמלא, אבל גם בחלומות הכי וורודים לא תיארתי לעצמי שכל הכרטיסים לסדנה יחטפו תוך 3 ימים בלבד! בעקבות הביקוש הגדול, חודש לפני פתיחת הקורס כבר פתחנו את ההרשמה למועד הבא...".
הבדל של שמיים וארץ".
"אלעד הוא קודם כל איש מקצוע ברמ"ח אבריו – לפני שהוא כותב אות אחת חשוב לו להבין באמת ולחלוב מהלקוח את כל האינפורמציה הנדרשת, במטרה לייצר תוכן אמיתי ואיכותי. רמת הכתיבה שלו ובהירותה גבוהות מאוד וכך הוא יכול להתאים כל תוכן לכל קורא – בין אם זה תוכן מקצועי ברמה גבוהה ובין אם זה מאמר המיועד לכלל האוכלוסייה". עידו יערי, מנכ"ל משותף של חברת הדיגיטל Webzilla.
"מעולם כתבות שלי לא נראו טוב כל כך! מקצועיות כל כך! מדוייקות ואיכותיות כל כך!! אלעד, מבחינתי, פרצת דרך! עיצבת לי מודל מקצועי עסקי שהיה ברור רק אצלי בראש.. חידדת מסרים, שידרגת משמעותית את הכתבה! בזכותך אני בגלובס! ובזכותך השמיים של הכתיבה השיווקית בעסק שלי, הוא הגבול התחתון! תודה, תודה, תודה! אתה תותח שיווקי!!" .
"לחזור לעוד ועוד ועוד קריאטיביות! בכל פרויקט חדש, בכל רעיון שעף לראש, בכל הזדמנות שאני יכולה... על החייגן אלעד הירש! מעבר ליצירתיות שבכתיבה, יש אדם קשוב, שעושה עבודה מאחורי הקלעים, לומד את החומר, מנסח את הקונספט, דואג להבין בדיוק מה הצורך, מתעקש, מתחבט, מתלבט, מקשקש ואז יוצאת היצירה! ושוב תודה, על כך שאתה נמנה בין אנשי המקצוע שמחוברים אלי ישירות לוריד. שאתה קורא את כל התמונה המלאה וחשובה לך התוצאה לא פחות ממני :)" .
הוביל לראיון ברדיו 103FM אצל ורדה רזיאל ז'קונט
"ההחלטה להשתתף בסדנה 'מ- א' ועד כתב' הגיעה בדיוק בזמן. הכתיבה הפכה למהנה ולא מתישה. כתבתי את המאמר 'הדרך אל המתבגר - עוברת בתשעה צעדים', בעזרת הכלים והטיפים המועילים שקיבלתי בסדנה שלך. המאמר פורסם באתר מקצועי להורים, והוביל לראיון אצל ורדה רזיאל ז'קונט בנושא מתבגרים" .
"מעולם כתבות שלי לא נראו טוב כל כך! מקצועיות כל כך! מדויקות ואיכותיות כל כך!! אלעד, מבחינתי, פרצת דרך! עיצבת לי מודל מקצועי עסקי שהיה ברור רק אצלי בראש.. חידדת מסרים, שדרגת משמעותית את הכתבה! בזכותך אני בגלובס! תודה, תודה, תודה! אתה תותח שיווקי!!".
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…
מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.
לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים
אפשר גם להתקשר: 054-6868983