להשיג את המטרות
באמצעות המילים הנכונות

"השורה העליונה": סדנאות כתיבה לארגונים, שרוצים להשיג את המטרה באמצעות שימוש חכם במילה הכתובה.

להשיג את המטרות באמצעות המילים הנכונות

איך מגייסים עוד עובדים או לקוחות? איך כותבים מיילים אפקטיביים?
מהם המפתחות להכנת המצגת המושלמת? "השורה העליונה": סדנאות כתיבה לארגונים,
שרוצים להשיג את המטרה באמצעות שימוש חכם במילה הכתובה.

סביר להניח שגם העובדים בארגון שלך מנהלים מדי יום עשרות אינטראקציות כתובות עם לקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ועם ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו. איזה קשיים הם חווים, בהיעדר כלים לניסוח אפקטיבי של מסרים?

  • קשיי התנסחות – שגוזלים זמן יקר.
  • קושי להשיג את המטרה – בין אם מדובר בניסיון לגייס לקוח חדש דרך דף נחיתה, במודעות דרושים לגיוס עובדים או בהכנת מצגת חשובה.
  • בזבוז משאבים יקרים – המילים לא קולעות למטרה? צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע לתוצאות: יותר התכתבויות, יותר מסרים ויותר כאבי ראש.
  • תסכול שהולך וגדל – ככל שמשקיעים יותר מאמץ והמטרה לא הושגה.

ובשורה התחתונה: בהיעדר כלים להעברת מסרים, צפויים לרדת לטמיון משאבים רבים כגון זמן, השקעה כספית ואנרגיות מבוזבזות של העובדים. את המציאות הזו אפשר לשנות!

איך מנסחים מסרים אפקטיביים?

בתור מנהל הדרכה ואיש משאבי אנוש בעבר, אני מכיר מקרוב את האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים בארגון. בתור קופירייטר לאורך העשור האחרון, פיתחתי ארגז כלים המשמש מאות עסקים וארגונים, שרוצים לשפר ביצועים באמצעות שימוש נכון במילה הכתובה.

 

כלים אלו נלמדים במסגרת סדנאות "השורה העליונה": סדנאות שמלמדות את המשתתפים לנסח מסרים שמשיגים את המטרה במגוון פלטפורמות, מלימוד עקרונות מפתח וניתוח דוגמאות מהשטח – ועד קבלת תבניות מוכנות וניסוח מסרים אפקטיביים בכיתה.

סביר להניח שגם העובדים בארגון שלך מנהלים מדי יום עשרות אינטראקציות כתובות עם לקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ועם ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו. איזה קשיים הם חווים, בהיעדר כלים לניסוח אפקטיבי של מסרים?

  • קשיי התנסחות – שגוזלים זמן יקר.
  • קושי להשיג את המטרה – בין אם מדובר בניסיון לגייס לקוח חדש דרך דף נחיתה, במודעות דרושים לגיוס עובדים או בהכנת מצגת חשובה.
  • בזבוז משאבים יקרים – המילים לא קולעות למטרה? צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע לתוצאות: יותר התכתבויות, יותר מסרים ויותר כאבי ראש.
  • תסכול שהולך וגדל – ככל שמשקיעים יותר מאמץ והמטרה לא הושגה.

ובשורה התחתונה: בהיעדר כלים להעברת מסרים, צפויים לרדת לטמיון משאבים רבים כגון זמן, השקעה כספית ואנרגיות מבוזבזות של העובדים. את המציאות הזו אפשר לשנות!

איך מנסחים מסרים אפקטיביים?

בתור מנהל הדרכה ואיש משאבי אנוש בעבר, אני מכיר מקרוב את האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים בארגון. בתור קופירייטר לאורך העשור האחרון, פיתחתי ארגז כלים המשמש מאות עסקים וארגונים, שרוצים לשפר ביצועים באמצעות שימוש נכון במילה הכתובה.

כלים אלו נלמדים במסגרת סדנאות "השורה העליונה": סדנאות שמלמדות את המשתתפים לנסח מסרים שמשיגים את המטרה במגוון פלטפורמות, מלימוד עקרונות מפתח וניתוח דוגמאות מהשטח – ועד קבלת תבניות מוכנות וניסוח מסרים אפקטיביים בכיתה.

מה לומדים בסדנאות הכתיבה?

סדנאות "השורה העליונה" נתפרות בהתאם לצרכי הארגון, וכוללות כלים להעברת מסרים מקדמים במגוון פלטפורמות. הנה טעימה מתוך הקורסים וסדנאות הכתיבה:

הקורס לניסוח מודעות דרושים

הקורס לניסוח מודעות דרושים

מגייסים עובדים? כך תנסחו מודעות דרושים יצירתיות, שמושכות הרבה יותר תשומת לב.

תכנית השגרירים

תכנית השגרירים

הסדנה לשגרור פעילות המחלקה ברחבי הארגון, באמצעות כתיבה קלה, מהנה ומושכת.

הכר את המומחה

הכר את המומחה

הנוסחה למיתוג הארגון כגוף מקצועי ומוביל, באמצעות כתיבת מאמרי מומחה ופוסטים בבלוג.

לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

איך אסייע לכם להשיג את המטרות הארגוניות?

כתיבת תוכן ממיר
שיניע את הקוראים
לביצוע הפעולה הרצויה

מקסום מהלכי השיווק
יותר חשיפה ויותר פניות,
בלי להגדיל את תקציב השיווק.

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות עסקים וארגונים.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לכם להשיג
את המטרות הארגוניות.

תרגולים כיתתיים
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

ניתוח דוגמאות
מהארץ ומהעולם

לצורך הטמעת הכלים הנלמדים.

לימוד בקבוצה קטנה
לצורך מתן יחס אישי לכל משתתף.

למי מיועדות סדנאות הכתיבה?

לכל מי שרוצה להשתמש במילים, כדי להשיג את המטרות הארגוניות במינימום מאמץ. למשל:

  • מנהלי השיווק – כתיבה in-house של תוצרים שיווקיים (כגון דפי נחיתה, כתבות, תוכן לאתר, ניוזלטרים ועוד), או קבלת כלים לעבודה עם כותבי תוכן.
  • מנהלי הגיוס – לכתוב מודעות דרושים מושכות ויצירתיות, שיקבלו יותר חשיפה ויגדילו את כמות הפניות.
  • מנהלי משאבי אנוש – ליחצ"ן את פעילות המחלקה, ולקבל כלים לייעול העבודה עם ממשקים.
  • מנהלי המכירות – הכרת מסלול ה- Lead עד ההגעה לשיחת המכירה, וקבלת כלים לבניית מצגת מכירות מלוטשת.
  • אנשי שירות ותמיכה – כתיבת מדריכים ברורים ומובנים, שיאפשרו למשתמשים לפתור בעיות בכוחות עצמם ויפחיתו את עומס הפניות.
  • ועוד...

בוגרי הסדנה יקבלו תעודה בסיומה

לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים

אפשר גם להתקשר: 054-6868983
טעימה מתוך סדנאות הכתיבה:
המתכון להפצת המומחיות
קורס כתיבה בחברת ישראכרט
סדנת כתיבה שיווקית - ארגון יועצי המס
סדנת כתיבה שיווקית למנהלות בתי"ס - עיריית רחובות
סדנת כתיבת בלוג - הקריה האקדמית אונו
לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:
איך יוצאים מהלופ הזה ??
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

לניסוח מסרים שמשפרים ביצועים

אפשר גם להתקשר: 054-6868983
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן