כמה שווה המילה שלך?

תכנית ההכשרה "לכתוב ולהרוויח טוב": להרוויח מהאהבה לכתיבה – תוך 4 מפגשים.
כולל בניית תיק עבודות, שיפתח לך דלתות!

נגן וידאו

להשיג את המטרות באמצעות המילים הנכונות

איך מגייסים עוד עובדים או לקוחות? איך כותבים מיילים אפקטיביים? מהם המפתחות להכנת המצגת המושלמת? "השורה העליונה": סדנאות כתיבה לארגונים,
שרוצים להשיג את המטרה באמצעות שימוש חכם במילה הכתובה.

סביר להניח שגם העובדים בארגון שלך מנהלים מדי יום עשרות אינטראקציות כתובות עם לקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ועם ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו. איזה קשיים הם חווים, בהיעדר כלים לניסוח אפקטיבי של מסרים?

  • קשיי התנסחות – שגוזלים זמן יקר.
  • קושי להשיג את המטרה – בין אם מדובר בניסיון לגייס לקוח חדש דרך דף נחיתה, במודעות דרושים לגיוס עובדים או בהכנת מצגת חשובה.
  • בזבוז משאבים יקרים – המילים לא קולעות למטרה? צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע לתוצאות: יותר התכתבויות, יותר מסרים ויותר כאבי ראש.
  • תסכול שהולך וגדל – ככל שמשקיעים יותר מאמץ והמטרה לא הושגה.

ובשורה התחתונה: בהיעדר כלים להעברת מסרים, צפויים לרדת לטמיון משאבים רבים כגון זמן, השקעה כספית ואנרגיות מבוזבזות של העובדים. את המציאות הזו אפשר לשנות!

איך מנסחים מסרים אפקטיביים?

בתור מנהל הדרכה ואיש משאבי אנוש בעבר, אני מכיר מקרוב את האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים בארגון. בתור קופירייטר לאורך העשור האחרון, פיתחתי ארגז כלים המשמש מאות עסקים וארגונים, שרוצים לשפר ביצועים באמצעות שימוש נכון במילה הכתובה.

 

כלים אלו נלמדים במסגרת סדנאות "השורה העליונה": סדנאות שמלמדות את המשתתפים לנסח מסרים שמשיגים את המטרה במגוון פלטפורמות, מלימוד עקרונות מפתח וניתוח דוגמאות מהשטח – ועד קבלת תבניות מוכנות וניסוח מסרים אפקטיביים בכיתה.

מה נלמד בקורס הכתיבה?

סדנאות "השורה העליונה" נתפרות בהתאם לצרכי הארגון, וכוללות כלים להעברת מסרים מקדמים במגוון פלטפורמות. הנה טעימה מתוך הקורסים וסדנאות הכתיבה:

הקורס לניסוח מודעות דרושים

הקורס לניסוח מודעות דרושים

ניסוח מודעות דרושים יצירתיות, שמושכות הרבה יותר תשומת לב.

תכנית השגרירים

תכנית השגרירים

הסדנה לשגרור פעילות המחלקה ברחבי הארגון, באמצעות כתיבה קלה, מהנה ומושכת.

אם מאז ומתמיד אהבת לכתוב,

אם החברים אומרים
שיש לך כישרון טבעי לכתיבה,

יש לי חדשות טובות בשבילך:

מאות אלפי עסקים מחפשים כותבים עם כישרון כמו שלך, שיסייע להם להגיע ליותר לקוחות.

במציאות הזו, כותבי תוכן מיומנים שיודעים להניע לקוחות לפעולה באמצעות שימוש חכם במילים, הופכים לאנשים מבוקשים.

איך אפשר לתרגם 
את הכישרון להכנסה?

כדי לענות על השאלה הזו, צריך לפני הכל להבין מדוע הרבה בעלי עסקים שמשווקים באמצעות תוכן (כגון תוכן לאתר, לפייסבוק, לדף נחיתה, לניוזלטר ועוד) – מתאכזבים מהתוצאות.

מדוע הם משקיעים זמן, מאמץ וכסף
בכתיבת תכנים שיווקיים, אך הטלפון לא מצלצל?

כותבים שמזהים את הכשלים שפוגעים בתוצאות, יודעים לכתוב תכנים שיווקיים שמניעים לקוחות לפעולה, נהנים מביקושים גבוהים ומהיכולת לגבות יותר עבור שירותי הכתיבה.

איך הופכים גולשים "קרים" ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך על בית העסק ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הליד הקר ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

איך הופכים גולשים "קרים" ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך על בית העסק ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הליד הקר ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את בית העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעה. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את בית העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

את התוצרים האלה בדיוק נלמד לכתוב במסגרת הקורס.

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את בית העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעה. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את בית העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

רוצה לייצר הכנסה מכתיבה?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בתכנית ההכשרה?

כמו שבטח הספקת כבר להבין, לכתוב "יפה" זה לא מספיק כדי לייצר תוצאות ולהרוויח מכתיבה כמו שמגיע לך. לעומת זאת, תוכן המבוסס על חוקי הכתיבה השיווקית, יאפשר לך לתרגם את כישרון הכתיבה להגדלת הכנסה. כאן נכנס לתמונה "לכתוב ולהרוויח טוב" – הקורס שילמד אותך איך להפוך את האהבה להכנסה, באמצעות בניית המשפך השיווקי וכתיבת תוצריו: 
  • בניית אסטרטגיית תוכן – איך הופכים גולשים קרים ללקוחות חמים?
  • בניית פרופיל לקוח – מה הלקוח באמת רוצה? מהן הנקודות הכואבות,
    ואלו כפתורים ימשכו את תשומת הלב שלו?
  • כתיבת מדריך חינמי – שיפתח את התיאבון של הלקוחות הפוטנציאליים לעוד ועוד מידע.
  • חיזור גורלי – איך לבנות מערכת יחסים מניבה, שתיצרב בתודעה של הלקוח הפוטנציאלי?
  • כתיבת מאמרי מומחה – שימצבו את בעל העסק כמומחה. כולל מחולל הרעיונות, שיאפשר לך לחשוב על עשרות נושאים לכתיבה ושימוש בתבניות מוכנות.
  • כתיבה ברשתות החברתיות – כלים לכתיבת פוסטים שמושכים תשומת לב
    ומייצרים מעורבות גבוהה.
  • שיווק במייל – איך למנף מערכות יחסים קיימות באמצעות כתיבת ניוזלטרים?
  • איך שולפים את ההצעה? – כתיבת דפי נחיתה, שמניעים יותר לקוחות לפעולה.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן

 

אבל רגע אחד! עם כל הכבוד למה שנלמד, צורת הלימוד חשובה לא פחות…

איך אסייע לך לתרגם את הידע להכנסה?

בניית תיק עבודות
שישמש ככרטיס ביקור ויסייע לך למצוא עבודה בכתיבה.

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות חברות וארגונים.

תרגולים כיתתיים
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לך לרכוש מקצוע מכניס תוך 4 מפגשים בלבד.

כתיבת תוכן ממיר
שיניע הרבה יותר לקוחות לפעולה, ויגדיל את הביקושים לשירותיך.

לימוד בקבוצה קטנה
שתכלול עד 20 משתתפים, ותעניק יחס אישי לכל משתתף.

עבודה למצטיינים
אפשרות להצטרף לרשת הכותבים שלי, ולקבל הפניות  בסיום הקורס!

למי הקורס מיועד?

אנשים שרוצים לייצר הכנסה מכתיבה, כהכנסה נוספת או כמקצוע עיקרי

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

למי הקורס לא מיועד?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך קורס, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הקורס נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל בתי עסק.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

לייצר הכנסה מכתיבה!

איפה ומתי?

4 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי, 21.11.2019

בין השעות 16:30-21:30

(מועדי המפגשים הבאים:

ימי חמישי ה- 28.11, ה- 5.12 וה- 12.12)

 

הקורס מתקיים ב- "My קמפוס"

לח"י 31, בני ברק (ליד קניון איילון).

חנייה בשפע ואפשרות להגיע ברכבת

ההשקעה שלך בהרשמה המוקדמת: 1,790 ₪ בלבד! *

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 22.9.2019. מחיר מלא:  2,390 ₪.

* ניתן לפרוס ל- 4 תשלומים

רוצה להרוויח מהאהבה למילים?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? בוגרים מספרים:
לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:

טעימה מהכלים שמחכים לך:

המתכון להפצת מומחיותך

איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?

סדנת כתיבה לארגון יועצי המס

איך יוצאים מהלופ הזה ??
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח: כדי לצבור ניסיון, נרשמתי לאתרי פרילנסרים והתחלתי לכתוב תכנים שיווקיים תמורת… 40 ₪ לדף. רק שיהיה ברור, בכל דף כזה השקעתי שעות רבות (כך שלשם המחשה, כדי לקנות
טי-שרט פשוט שעולה 40 שקל, הייתי צריך לעבוד 3-4 שעות)… אז איך ממצב שבו הרווחתי (הרבה) פחות משכר מינימום,
הפכתי את הכתיבה למקצוע מכניס?

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

רוצה להפוך את הכישרון להכנסה - תוך 4 מפגשים?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

תגובות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן