מגיל קטן ניסיתי להיות כמו כולם,
עד שהבנתי שלהיות שונה – זה יתרון!

 

למרות שמאוד רציתי להיות כמו כולם, לא ממש הצלחתי.

המציאות הזו תסכלה אותי במשך עשורים,

עד שבמקום להילחם בטבע שלי, החלטתי פשוט להעניק לו ביטוי.

 

הרבה דברים טובים קרו מאותה נקודה.

הבנתי שבמקום לטשטש את הזהות הפנימית – הכי נכון להבליט אותה.

מאז, זו האמונה שמלווה אותי גם בשיווק: כדי למשוך תשומת לב בין אלפי גירויים שיווקיים,

על הכתיבה שיווקית להתחבר לגרעין הייחודי של העסק ולהעניק לו ביטוי יצירתי.


מהמקום הזה נולד מדען מילים:

אדם לא קונבנציונאלי, שמוצא פתרונות יצירתיים לאתגרים שיווקיים. באמצעות פתרונות אלה מדען מילים משגר את העסק לגבהים חדשים. כדי לעשות את זה הוא רוקח במעבדה פורמולות לכתיבה: נוסחאות שהשימוש בהן מאפשר לעסק או לחברה לבטא את ייחודיותם ולהפיץ אותה לעולם. 


אך מעל הכול, המדען פיצח את סודות הגרעין. הוא יודע איך להגיע לגרעין הייחודי של העסק ושל הנפשות שמאחוריו, ולזקק אותו כמו אלכימאי שהופך פיסה סתמית של עופרת לזהב טהור.


אחרי שהוא זיהה את ה- DNA הייחודי של העסק, המדען מעניק לו ביטוי מבודל באמצעות "מאיץ המילים" – כתיבה שיווקית שמבליטה את הקול הייחודי של בעל העסק, ומעוררת תהודה בקרב לקוחות פוטנציאליים.


המדען לא מחפש פרסי נובל. חשוב לו רק דבר אחד: לייצר פריצות דרך שיווקיות עבור לקוחותיו באמצעות פיצוח סודות הגרעין. הוא אוהב לגלות עולמות ורעיונות חדשים, ואינו מפחד להפוך למציאות רעיונות פורצי דרך (היי, פעם חשבו שכדור הארץ שטוח)... למעשה, זו אחת הדרכים האהובות של המדען להשפיע: להפתיע באמצעות רעיונות נועזים ובלתי צפויים.

כל אלה מתאפשרים באמצעות האהבה הגדולה שלי לאנשים, ובאמצעות היכולת לרדת לרזולוציות של מיקרוסקופ אך גם לראות את התמונה הגדולה.