איך מעניקים לגולש את התחושה שרחלי צורפת סיפורים בלתי נשכחים? את התשובה גילינו במסגרת כתיבת התכנים לאתר הנוצץ של רחלי אשל ארנון.
במסגרת תהליך הכתיבה לאתר גילינו מצד אחד מה הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים. מצד שני ליטשנו את היהלום הנדיר ששמו רחלי, ואת דרכה הייחודית לייצר תכשיטים בלתי נשכחים המבוססים על החוויות של לקוחותיה.
מה כללה הכתיבה השיווקית לאתר?
ליווי בבניית הקונספט של האתר: מכתיבת התוכן לשקפים הראשיים בדף הבית, ועד המלצות בנוגע למבנה האתר וכתיבת תכנים שמושכים תשומת לב:
איך אפשר לשים את היד על היהלום הנדיר והיקר בעולם? מוזמנים לגלות את התשובה