סדנת הכתיבה שסייעה למנהלות בתי הספר ברחובות להציג את הייחודיות הבית ספרית, ולגעת באלפי הורים.
קורס כתיבה שיווקית? למנהלות בתי ספר? בהתחלה לא האמנתי למשמע אוזניי. ואז נחשף בפניי פרויקט יוצא דופן של עיריית רחובות ומשרד החינוך: פרויקט שבמסגרתו כל בית ספר בעיר מגבש את הייחודיות הפדגוגית שלו ומציג אותה בחוברת הרישום הנשלחת להורים. בהתאם לזהות הייחודית של כל בית ספר, יוכלו ההורים לבחור את בית הספר אליו הם ירצו לשלוח את ילדיהם.
מדהים, נכון? כך זה התאפשר:
סדנת כתיבה שיווקית למנהלות בתי הספר
בשלב הראשון, בנינו "דפי משיכה": פורמט שאפשר לכל מנהל להציג בצורה ברורה את הייחודיות הבית ספרית במסגרת חוברת הרישום להורה. לשם כך ביצענו התאמות במבנה של דף הנחיתה המסורתי לצרכים הפדגוגיים, כשהמטרה היא אותה מטרה: להסביר להורה מדוע כדאי לו לבחור דווקא בבית הספר הזה.
את הכלים לכתיבת דף המשיכה, תרגלנו במסגרת סדנת כתיבה שיווקית למנהלות בתי הספר. במהלך הסדנה פרטנו את הצעדים לכתיבת הדף, ניתחנו דוגמאות והתחלנו לכתוב את "דפי המשיכה".
ליטוש היהלום: עריכת תכני חוברת הרישום
בסיום הסדנה, ליטשנו את היהלומים הכתובים שנשלחו אלינו ע"י עשרות מנהלי הבית הספר היסודיים ברחובות. התוצאה: חוברת רישום שמעניקה לאלפי ילדים יכולת לבטא את הקול הייחודי שלהם, באמצעות בחירת בית הספר המתאים עבורם.
הבונוס: שביעות רצון גבוהה בקרב המנהלים ובקרב הנפשות הפועלות במחלקה לחינוך יסודי של עיריית רחובות:
"אלעד זמין תמיד. מלא סבלנות והקשבה. מקצועי ביותר ומצליח להגיע עם כל מנהל להצגת חזון בית הספר באופן הטוב ביותר שאפשר.
לאור שביעות הרצון שלנו ובמיוחד של מנהלי בתי הספר, החלטנו לעבוד עם אלעד גם בהמשך, ואני ממליצה בחום רב להיעזר באלעד בכל הקשור לכתיבה שיווקית. הידע והמקצועיות שלו שווים כל השקעה כספית, ואנחנו מאחלות לו בהצלחה תמיד".
אורית אהרון, רכזת תכנית מרחבי בחירה.
שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי.