קורס כתיבה שיווקית שהועבר לאנשי השיווק של חברת ישראכרט. במסגרת סדנת הכתיבה למדנו איך לייצר מסרים חווייתיים, באמצעות:
- בניית פרופיל לקוח והתאמת הכתיבה השיווקית למאפייני הלקוח
- כתיבת דיוורים שמניעים לפעולה במייל וב- SMS
- משיכת יותר תשומת לב באמצעות מחולל היצירתיות
- ניתוח דוגמאות מהארץ ומהעולם
- תרגולים כיתתיים ואישיים
קורס נוסף הועבר למנהלות משאבי האנוש, ובמהלכו למדנו איך לשגרר את העשייה הענפה של האגף בכל רחבי הארגון: במהלך הקורס למדנו איך להביא לקדמת הבמה את העשייה הענפה באגף, באמצעות כלים שהופכים כל מסר לחוויה.
טעימה מתוך קורס הכתיבה השיווקית בחברת ישראכרט:
למילים שיוצרות חוויה: