לחדש, לחדש, לחדש…
ספקית האינטרנט המובילה בישראל מובילה גם בקידום מהלכים פורצי דרך, שקובעים רף חדש של מצוינות בשירות. את אותם מהלכים ביקשה החברה לתקשר באמצעות זכייה בתחרות המי"ל – תחרות שהפכה לאחד המדדים החשובים למצוינות בשירות וחווית הלקוח.
מה הכנו? כתיבת תוכן למצגות
בזק בינלאומי הגישה מועמדות לשלוש קטגוריות בתחרות – באמצעות ארבעה פתרונות שפותחו לרווחת הלקוחות ועובדי החברה. ההחלטה על הזוכים התבססה על מצגת שנשלחה לשופטי התחרות, והציגה את הפתרונות השונים.
לצורך כתיבת התוכן למצגות התקיימו פגישות חוצות ארגון עם אנשי התמיכה הטכנית, השיווק, ההדרכה והמכירות. את המידע הפכנו לסיפורים מרתקים המושכים את העין, ומבדלים את הפתרונות הייחודיים של בזק בינלאומי:
והתוצאות?
זכייה במקום הראשון בכל אחת מהמועמדויות: