כעובד משאבי אנוש שעבר
אני יודע כמה זמן ואנרגיות האנשים המופלאים האלה משקיעים
כדי לעשות טוב ללקוחות הפנימיים בתוך הארגון.
אני גם יודע שעובדי הארגון לא תמיד מודעים לעשייה הענפה הזו.
אם הם רק היו יודעים כמה עושים בשבילם –
גם העובדים היו יותר מרוצים, וגם האנשים שעושים עבורם
היו מקבלים את הפרגון ואת המילה הטובה שכל-כך מגיעה להם.
אבל מה עושים אם קשה לשגרר את פעילות המחלקה?
מה עושים כשצריך להזיע בכל מייל ששולחים
(וגם אחרי שכבר מצליחים לכתוב, התכנים לא מושכים מספיק תשומת לב)?
בשתי מילים: תכנית השגרירים
סדנת הכתיבה שתאפשר לעובדים לשגרר את העשייה למען עובדי הארגון,
באמצעות כלים ותבניות מוכנות לכתיבה קלה וקולחת.
במהלך הקורס נלמד איך להביא את העשייה של אנשי המחלקה
לקדמת הבמה, באמצעות כלים שהופכים כל מסר ל- Show חווייתי.
זה בדיוק מה שאנחנו לומדים בתכנית השגרירים:
כעובד משאבי אנוש שעבר אני יודע כמה זמן ואנרגיות האנשים המופלאים האלה משקיעים
כדי לעשות טוב ללקוחות הפנימיים בתוך הארגון. אני גם יודע שעובדי הארגון לא תמיד מודעים לעשייה הענפה הזו.
אם הם רק היו יודעים כמה עושים בשבילם – גם העובדים היו יותר מרוצים, וגם האנשים שעושים עבורם היו מקבלים את הפרגון ואת המילה הטובה שכל-כך מגיעה להם.
אבל מה עושים אם קשה לשגרר את פעילות המחלקה? מה עושים כשצריך להזיע בכל מייל ששולחים (וגם אחרי שכבר מצליחים לכתוב, התכנים לא מושכים מספיק תשומת לב)?
בשתי מילים: תכנית השגרירים
סדנת הכתיבה שתאפשר לעובדים לשגרר את העשייה למען עובדי הארגון, באמצעות כלים ותבניות מוכנות לכתיבה קלה וקולחת.
במהלך הקורס נלמד איך להביא את העשייה של אנשי המחלקה לקדמת הבמה, באמצעות כלים שהופכים כל מסר ל- Show חווייתי.
איך לכתוב תכנים חווייתיים לשגרור העשייה, כולל:
בניית פרופיל –
איך להתאים את המסרים לקהלים השונים בארגון?
איך לכתוב מזווית מקורית –
שתמשוך תשומת לב ותאפשר לעובדי הארגון להיחשף לעשייה הרבה למענם?
כתיבת דיוורים –
הכללים לכתיבת דיוורים שקשה לעמוד בפניהם.
תבניות מוכנות –
שיובילו לכתיבה קולחת במינימום זמן ומאמץ.
הסדנה כוללת כלים מעשיים, דוגמאות מהארץ ומהעולם, יישום באמצעות תרגולים
ו… כן, גם הרבה הומור 🙂