בואו נשים את הדברים על השולחן. בכל ארגון שמפרסם מודעת דרושים התנאים מעולים, הבוסים הנפלאים וסביבת העבודה צעירה ודינאמית.
יש רק בעיה אחת: אם כולם כאלה טובים ונפלאים – מה יגרום למועמדים לפנות דווקא לארגון שלכם?
כשהתחרות על כל מועמד רק הולכת וגוברת – אי אפשר להסתפק בסיסמאות וקלישאות שבהן רוב הארגונים משתמשים. כדי לבלוט בשטח, צריך לכתוב מודעות דרושים מזווית מושכת ויצירתית, שתניע לפעולה יותר מועמדים רלוונטיים.
זה בדיוק מה שאנחנו לומדים בסדנה לניסוח מודעות דרושים:
כתיבת מודעות שמניעות לפעולה –
בהתאמה לחוקי הכתיבה השיווקית.
הגדלת החשיפה –
כתיבה מזווית מקורית, שתמשוך הרבה יותר תשומת לב.
כתיבת פוסטים –
שבולטים בשטח ומייצרים מעורבות גבוהה.
כתיבת חוות דעת מקצועיות –
שיציגו בצורה מושכת את פרטי המועמד לגורם המגייס.
הסדנה כוללת כלים מעשיים, דוגמאות מהארץ ומהעולם, יישום באמצעות תרגולים
ו… כן, גם הרבה הומור 🙂
תגובות