למצוא את המילים הנכונות, באמצעות קופירייטינג מהאגדות
מכירים את סיפור סינדרלה? איך לא.
מספרים שהנסיך שחיפש אחר סינדרלה, שלח שליחים שעברו בית-בית כדי למצוא אותה.
כל נשות הממלכה מדדו את נעל הזכוכית שהיא הפילה בליל הנשף,
אבל לאף אחת היא לא התאימה. חוץ מלסינדרלה.
מילים הן כמו הנעל של סינדרלה.
יש יותר מ- 100,000 כאלה (רק בשפה העברית), ורק אחדות מהן יתאימו בול למידות שלכם. החוכמה היא לבחור בפינצטה בדיוק את המילים הנכונות שיאפשרו לעסק לשגשג באושר ובעושר. כאן נכנס הקופירייטר לתמונה.
איך קופירייטינג מגדיל את הרייטינג?
אחד התפקידים החשובים של הקופירייטר הוא לקחת גם את הרעיון הכי בנאלי, ולהמחיש אותו בצורה יצירתית שמושכת הרבה יותר תשומת לב. דרך אפשרית לעשות את זה היא באמצעות השוואה לעולם תוכן אחר (למשל להשוות את סיפור סינדרלה לקופירייטינג)…
באמצעות קופירייטינג חד אפשר ליצור סיפורים מעניינים כדי למשוך תשומת לב בכתיבה שיווקית לאתר, בדף נחיתה, בתסריט לסרטון, בעת הכנת מצגת עסקית ובעצם בכל תוצר שיווקי. תפקיד נוסף של הקופירייטר הוא להעביר באמצעות מילים אחדות מסרים עוצמתיים: סלוגן או שם חברה אמורים לשקף את מהות החברה, בלא יותר מכמה מילים.
דוגמאות לקופירייטינג שמושך תשומת לב
הנה ההוכחה האולטימטיבית לכך שאי אפשר להכין חביתה בלי לשבור כמה ביצים. ואיך קשורה חביתה לעולם הכתיבה? התשובה בסרטון שאת התסריט שלו כתבתי…
מהי הדרך הכי יעילה לשבור את הקרח?
גנית רוגלית, מומחית לתקשורת אפקטיבית, מספקת מענה לשאלה הזו באמצעות משחק לעידוד התקשורת בין אנשים: במשפחה, בעבודה ובין חברים. כוכבי המשחק הם הפינגווינים, והשילוב בינם לבין מטרת המשחק הוליד את השם שחיברנו עבורו:
"לשבור את הקרחון".
מחפשים את המילים הנכונות עבורכם?
לקופירייטינג מהאגדות:
תגובות