לעסק שלך יש כוחות-על!
האם מספיק לקוחות יודעים את זה?
פורמולה ייחודית לכתיבה שיווקית, שהופכת יותר גולשים לקונים באמצעות הקפצת מסריך לעין מתוך אלפי גירויים שיווקיים.
אולי זה יישמע לך קצת מוזר, אבל הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים רואים אותך כסוג של גיבור.
לא משנה אם זו רפואה סינית שמסייעת ללקוח להיפטר מכאבי גב טורדניים,
עריכת דין או ביטוח שמסייעים לו לישון טוב בלילה,
או ייעוץ תזונה שמאפשר לו לאהוב את מה שהוא רואה במראה:
הפתרון שלך נותן מענה לכאבי הלקוח ולעיתים יכול להציל אותו, ממש כמו גיבור-על שמגיע בדיוק כשצריך.
הבעיה היא שרוב העסקים לא יודעים להגיד מהם כוחות-העל שלהם, וגם אלו שכבר יודעים אינם יודעים איך להעניק להם ביטוי שימשוך יותר תשומת לב.
אז מה יגרום ללקוח לבחור דווקא בך?
זיקוק כוחות-העל של העסק. כמו שהבנת, לכל עסק יש כוחות-על שמבדלים אותו מהמתחרים שלו: כתבתי לאינספור עורכי דין וסוכני ביטוח, ועדיין לא נתקלתי באיש מקצוע אחד שמציע בדיוק את אותו פתרון כמו הקולגה שלו. ברגע שהלקוח יכיר את כישורי-העל הייחודיים שלך (או בשפת השיווק את ההבטחה הייחודית), יהיה לו הרבה יותר ברור מדוע כדאי לבחור דווקא בך.
כן, אבל… יש רק בעיה אחת.
כתיבה שיווקית, מה לעשות, היא הקריפוטונייט של רוב החברות והעסקים שאני מכיר. הם רק חושבים על כתיבה ומקבלים חלושעס. ואז מה קורה?
- יש אתר מוכן אבל תוכן אין, כי לא יודעים ממה להתחיל
- הכתיבה לא מבליטה את כוחות-העל של העסק, ולכן נבלעת בין אלפי מסרים שיווקיים שמציפים את הלקוח
- והכי חשוב: במבחן התוצאה, הכתיבה לא הופכת מספיק גולשים לקונים
אז איך משנים את התמונה?
פורמולה ייחודית לכתיבת תוכן שיווקי
אני רוצה לשתף אותך בדברים שאמרתי מאות פעמים (לפחות) ללקוחות פוטנציאליים:
בשביל לכתוב כמו כולם, לא צריך אותי. אפשר לכתוב כמו שכולם כותבים. אם לעומת זאת חשוב לך להבליט את תכניך בין אלפי גירויים שיווקיים שמציפים את הלקוח, כדאי לך להשתמש בשיטה שונה, לא קונבנציונאלית, שתמשוך הרבה יותר תשומת לב. מתוך ההבנה הזו פיתחתי פורמולה ייחודית לכתיבה שמבוססת על כתיבת אלפי תוצרים שיווקיים, וכוללת:
- חיבור – אפיון קהלי היעד, הצרכים והמוטיבציות שיניעו אותם לפעולה.
- זיקוק – מהו החלקיק האלוהי שלך, זה שמבדיל אותך מכל המתחרים? אני יודע, זה קשה לזקק אותו לבד, אבל הוא נמצא שם – וביחד נוכל למצוא ולהציג אותו לעולם!
- מיצוי – הצגת הפתרון שלך בצורה ייחודית ויצירתית, שמעוררת תהודה ומניעה לפעולה.
הפורמולה שרקחתי יכולה לשמש אותך בכל סוג של כתיבה שיווקית: בין אם מדובר בכתיבת תוכן לאתרים, כתיבת מצגת עסקית, הכנת כתבה מקצועית או ניוזלטר חודשי.
כתיבת תוכן שיווקי – עבודות נבחרות
לחצו על הלוגואים כדי לצפות בעבודות:
תגובות