מזיעים בכתיבת התכנים, אבל הגולשים לא מגיבים?
98% מהגולשים שנכנסים לאתר יוצאים בלי להשאיר פרטים. פורמולה ממוקדת לכתיבת תכנים תאפשר לך להניע יותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה, באמצעות הבלטת שלושת העוגנים שהם מחפשים.
למרות שרובנו משקיעים המון מאמץ בהקמת האתר ובכתיבת התכנים, בקושי 2% מהגולשים שיבקרו בו צפויים לבצע את הפעולה הרצויה או להשאיר פרטים. 98% הנותרים ממשיכים לאתר הבא בלי להגיד שלום. מדוע זה קורה?
"האתר לא עושה את העבודה"
נשמע מוכר? הרבה מאוד פעמים יוצא לי לשמוע בעלי עסקים אומרים את המשפט הזה. אז למה האתר לא מייצר מספיק הזדמנויות מכירה? פשוט מאוד, כי ברוב המקרים אנחנו לא "משדרים על אותו ערוץ" של הלקוח הפוטנציאלי.
ואני אסביר: זה שהאתר לא מניב מספיק לידים, לא אומר שהוא "מקולקל". זה אומר שהוא פשוט לא משדר באותם ערוצים שבהם נמצא הגולש. אם למשל נרצה לראות בטלוויזיה ערוץ הספורט אבל בפועל נעביר לערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, רוב הסיכויים שכדורגל לא נראה שם.
באיזה ערוץ נמצאים הגולשים?
כאשר הגולש מגיע לאתר שלך, 3 ערוצי מפתח גורמים לו לקבל החלטה:
- ערוץ הצורך – למה אני צריך את מה שיש לך להציע?
- ערוץ הפתרון – מדוע לבחור דווקא בפתרון שלך, ולא של המתחרים? מהי ייחודיותו?
- ערוץ האמון – איך אני יכול לסמוך עליך, גם אם אנחנו לא מכירים?
ברוב המקרים כתיבת תוכן לאתרים אינה נותנת מענה לשאלות המפתח האלו – ולכן מובילה לזליגה של הרבה מאוד גולשים מהאתר בלי שישאירו פרטים.
איך משדרים על אותו ערוץ עם הגולשים?
על מנת להניע כמה שיותר גולשים לפעולה, יש לתת מענה חד וממוקד ל- 3 הערוצים. חשוב לזכור שהגולש נכנס לאתר שלך מסיבה מסוימת, ואם הוא לא יקבל את מה שחיפש תוך שניות בודדות – הוא יעבור לאתר של המתחרים. לכן חשוב שהמענה ל- 3 הערוצים יוצג בצורה מדויקת, באמצעות נוסחה לכתיבה שיווקית שעובדת.
על מנת לכתוב תכנים מניעים לדפי הנחיתה באתר ומחוצה לו, פיתחתי את הממיר: הצ'קליסט לכתיבת דפי נחיתה חכמים, שהופכים יותר גולשים לקונים. מזמין אותך להוריד את הפורמולה ולהשתמש בה בחינם, כדי להפיק הרבה יותר מהתנועה לאתר שלך:
איך מתחילים?
בגלל כל הסיבות שהזכרנו, כל מילה באתר קובעת. רוצה לקבל תכנים מלוטשים שמניעים לפעולה, במינימום מאמץ מצדך? אשמח להעמיד לרשותך פורמולות ייחודיות לכתיבה וניסיון בכתיבת אלפי תוצרים. במסגרת כתיבת התכנים לאתר נאפיין את הצרכים והמוטיבציות שיניעו לפעולה, נזקק את הבשורה הייחודית שלך לעולם – ונמשוך יותר אנשים לאתר באמצעות כתיבה חדה.
מה כוללת כתיבת תוכן לאתרים?
- כתיבת דפי האתר – דף הבית, דף אודות, דפי שירותים ומוצרים
- הפצת מומחיותך באמצעות כתיבת מאמרים לעיתונות, לפורטלים מקצועיים ולבלוג
- כתיבת תוכן לניוזלטר שמפנה לדפי האתר ומגדיל את החשיפה לתכניו
כתיבת תוכן לאתרים – עבודות נבחרות
הקליקו על הלוגואים כדי לצפות בדוגמאות:
לאתר שמייצר עבודה:
תגובות