איזו פעולה תעודד יותר לקוחות לקנות מהעסק שלך?
הכנת מאמרים וכתבות לעיתונות, שיעלו אותך לכותרות ויגרמו ליותר גולשים להיעזר בשירותך.
את הסיטואציה הבאה רובנו מכירים: השקעת מאמצים לא מבוטלים בהבאת הלקוח
לאתר, הפייסבוק או לבלוג. אז מדוע אחרי שהם כבר נכנסו, רק מעט מהם בסופו של דבר פונים אליך?
אחת השאלות הראשונות שעוברות בראש של הגולש לפני שהוא יוצר קשר, היא "האם אפשר לסמוך עליו?". גם אם יש לך את האתר או דף הפייסבוק הכי מושקעים בעולם, בלי לתת מענה מספק לתשובה הזו הגולש עדיין יהסס לפנות.
איך לעודד את הגולש לסמוך עליך?
דרך אחת היא באמצעות הוכחה חברתית: הוספת סיפורי הצלחה, המלצות ולוגואים של לקוחות. דרך נוספת ויעילה במיוחד ליצור אמון היא למצב את העסק שלך כאוטוריטה מובילה בתחומו: על מנת לאפשר לך לנהל ביעילות את המוניטין ברשת, אנחנו מתמחים בכתיבת תכנים שיווקיים למגוון פלטפורמות עיתונאיות:
כתיבת מאמרים לעיתונות
כתבות שמתפרסמות בפורטלים מובילים כגון גלובס וישראל היום – מאפשרת לך להגדיל את התנועה לאתר ובנוסף, לחשוף אנשים שמחפשים את העסק לכתבות שממצבות אותך כסמכות מובילה בתחום. לדוגמא, כתיבת ועריכת כתבות שפורסמו באתר גלובס עבור שרית טל – יועצת לכלכלת המשפחה:
הכנת כתבות למקומונים ופורטלים מקצועיים – כתיבת תוכן לאתרים הרלוונטיים לתחום עיסוקך כגון פורטל סוכני ביטוח, פורטל הורות ועוד.
הכנת כתבות מקצועיות – כתיבת מאמרים שיקבלו חשיפה באתרים פופולריים, באמצעות קידומן בפלטפורמות כמו אאוטבריין או טאבולה.
ניסוח הודעות לעיתונות – הכנת ההודעות ושיגורן לכתבים הרלוונטיים, באמצעות מערכת מקצועית המשמשת את גופי התקשורת בישראל. דוגמא להודעה שניסחנו לעיתונות עבור חברת ADMS Soluions:
כל הכתבות וההודעות לעיתונות מבוססות על פגישה עם איש הקשר בעסק או בארגון, איסוף מידע והכנת כתבה מעניינת שתמצב אותך כסמכות מובילה בתחומך.
להפצת מומחיותך בבמה המרכזית:
תגובות