כתיבת מייל יכולה להיות משימה מאתגרת: ממה מתחילים? איך כותבים? איך מוודאים שהצד השני מפרש את המסר כמו שרצינו – ואיך כותבים בצורה שתרתום אותו? כאשר 28% מזמן העבודה החודשי מוקדש למיילים, התשובות לשאלות האלה יכולות לחולל מהפיכה בתקשורת הפנים ארגונית.
כללים לכתיבת מיילים אפקטיביים שישיגו את התוצאה הרצויה:
התבנית לכתיבת מייל אפקטיבי –
שיאפשר לכם להעביר את המסרים הרצויים במינימום מאמץ.
עקרונות פסיכולוגיים לכתיבה מניעה –
תיעול הטיות קוגניטיביות ורגשיות לצורך ניסוח מסרים מניעים.
שאלות המפתח לכתיבת מייל מנצח –
כללים למדידת האפקטיביות של המייל שכתבתם.
טעויות של בית סוהר –
שיכולות לגרום נזק (ואיך להימנע מהן).
הסדנה כוללת כלים מעשיים, דוגמאות מהארץ ומהעולם, יישום באמצעות תרגולים
ו… כן, גם הרבה הומור 🙂
"לפני מספר חודשים השתתפתי בסדנת כללי הברזל לכתיבת מייל. אשמח שגם הצוות שלי יעבור את ההדרכה הזו, לדעתי זו הדרכה שלצריכה להיות חובה בבנק 😊. לי זה שינה את הגישה ושיפור את ביצועי העבודה במייל מהקצה אל הקצה. אין לתאר את האפקטיביות שלי לפני ההדרכה הזו ואחריה". חיים, בנק הפועלים