סדנת הכתיבה שסייעה למנהלות בתי הספר ברחובות להציג את הייחודיות הבית ספרית, ולגעת באלפי הורים. קורס כתיבה שיווקית? למנהלות בתי ספר? בהתחלה לא האמנתי למשמע אוזניי. ואז נחשף בפניי פרויקט יוצא דופן של עיריית רחובות
עולם הביטוח מורכב מהרבה מאוד מונחים מקצועיים, שיכולים להרתיע חלק מהקוראים. האתגר הזה מלווה אותנו בעת כתיבת הניוזלטרים של חברת הפניקס, עבור שני קהלים מרכזיים: קהילת סוכני הביטוח קהילת לקוחות הקצה של הפניקס הפתרון ניוזלטר
תראו מה שניוזלטר יכול לעשות… השחקנים בשוק התעשייה רבים ומגוונים: מפעלי מתכת, נגריות, אדריכלים, קבלנים, משרדי תכנון ועוד. לכולם יש מכנה משותף אחד: הצורך בחליפת צבע מותאמת אישית, שעומדת בקנה אחד עם הסטנדרטים המחמירים בתעשייה:
מעלים את המודעות לתרומת אברים למרות שתורם אחד יכול להציל חיים של שבעה אנשים, חולים רבים מצויים בסכנת חיים ממשית בשל מחסור חמור בתרומת אברים. ולכן, המרכז הלאומי להשתלות מנסה להעלות את המודעות לתרומת אברים
לחדש, לחדש, לחדש… ספקית האינטרנט המובילה בישראל מובילה גם בקידום מהלכים פורצי דרך, שקובעים רף חדש של מצוינות בשירות. את אותם מהלכים ביקשה החברה לתקשר באמצעות זכייה בתחרות המי"ל – תחרות שהפכה לאחד המדדים החשובים
קורס כתיבה שיווקית שהועבר לאנשי השיווק של חברת ישראכרט. במסגרת סדנת הכתיבה למדנו איך לייצר מסרים חווייתיים, באמצעות: בניית פרופיל לקוח והתאמת הכתיבה השיווקית למאפייני הלקוח כתיבת דיוורים שמניעים לפעולה במייל וב- SMS משיכת יותר
הנחיית קורס כתיבה שיווקית בהשתתפות סטודנטים ובוגרים של הקריה האקדמית אונו. במסגרת הקורס למדנו איך לכתוב צעד אחר צעד, כולל: חשיבה על עשרות רעיונות אפשריים לכתיבה איך לכתוב מזווית מקורית שמושכת הרבה יותר תשומת לב