השקעת מאמצים כבירים עד שהגעת ללקוח או למשקיע הפוטנציאלי. האם המאמץ הזה בסופו של דבר השתלם?
הכנת מצגות עסקיות שיאפשרו לך למקסם תוצאות בכל פגישה, ע"י פרזנטור מנוסה שעומד מול קהל ויודע איך לפנות אליו בצורה שמניעה לפעולה.
סביר מאוד להניח שהשקעת הרבה מאוד מאמצים, זמן וכסף כדי להגיע ללקוח או למשקיע הפוטנציאלי. בין אם הוא הגיע אליך דרך האתר, דרך קמפיין ממומן או בכל אפיק אחר, המאמץ הזה מתנקז לפגישה (בד"כ פרונטאלית), שאמורה להפוך את המתעניין ללקוח. אז מדוע הפגישה לא תמיד מניבה את התוצאה הרצויה? שימוש במצגת עסקית יכול לסייע למאמצי המכירה, אך פעמים רבות המצגת לא בנויה בצורה נכונה.
3 מרכיבי המפתח של המצגת העסקית:
- מסגור – מהו סיפור המסגרת שאמור לעורר עניין ולמשוך תשומת לב? בין היתר, חשוב להתייחס לצרכים של קהל המטרה ולפתרון הייחודי שלך ביחס לחלופות.
- ניסוח – המסרים במצגת אמורים להיות חדים, קולעים ומניעים. שימוש בסיסמאות ומסרים מסורבלים יסיטו את הקשב ויקטינו את סיכויי הסגירה.
- נראות – אמורה מצד אחד להתכתב עם ערכי המותג, ומצד שני לתמוך בצורה יצירתית במסרים המילוליים.
הכנת מצגות עסקיות: הבמה שלך למיצוי הזדמנויות
החשיבות של המצגת העסקית להצלחת פגישותייך לא מותירה מקום להרבה טעויות. על מנת להכין מצגות אפקטיביות למקסום כל פגישה, כדאי להיעזר באיש מקצוע שיודע גם איך לנסח מסרים – וגם איך להעביר אותם מול קהל.
ניסיון העבר שלי כמנהל הדרכה שמכין ומנחה פרזנטציות, משתלב עם העיסוק בהווה בכתיבה שיווקית חדה שמניעה לפעולה. השילוב בין שני התחומים יאפשר לך לקבל לידיך מצגת, שתסייע לך להניב את התוצאות הרצויות בפגישה.
הכנת מצגות עסקיות – מה זה כולל?
- יצירת המסגרת (ה"מה") – אילו מסרים חשוב לנו להעביר? בשלב הזה אשתמש בניסיון שלי כמנהל הדרכה כדי ליצור את המצגת ולבנות מסגרת.
- מסרים מילוליים וחזותיים (ה"איך") – ניסוח מסרים שמעוררים עניין ומניעים לפעולה, והבלטתם באמצעים חזותיים ע"י עיצוב המצגת.
המצגת תוכל לשמש אותך במגוון אינטראקציות, כגון:
- פגישות מכירה
- גיוס משקיעים
- מצגות לשליחה במייל
הכנת מצגות עסקיות – עבודות נבחרות:
לחצו על הלוגואים כדי לצפות בעבודות
למיצוי כל פגישה באמצעות מצגת חדה:
תגובות