רוצה לתת "פוש"
לכל מהלך שיווקי?

"לכתוב ולהרוויח טוב": לומדים איך לכתוב תוצרים שהופכים גולשים אדישים ללקוחות נלהבים – תוך 5 מפגשים.

נגן וידאו

רוצה לתת "פוש" לכל מהלך שיווקי?

"לכתוב ולהרוויח טוב": לומדים איך לכתוב תוצרים
שהופכים גולשים אדישים ללקוחות נלהבים – תוך 5 מפגשים.

נגן וידאו

הנחה מיוחדת לחברי ארגון הדיגיטל הישראלי!

בשנת 2020 עומדים לרשותנו אינספור כלים דיגיטליים,
המאפשרים לנו להגיע בצורה מדויקת לקהלים הכי רלוונטיים. יש רק שאלה אחת:
האם אנחנו יודעים איך לשכנע אותם להשאיר פרטים או לבצע רכישה?

כשתשובה היא "לא"… יחס ההמרה צפוי להיות נמוך, כמות הלידים תהיה נמוכה יותר, נקבל פחות לידים (ונשלם עליהם יותר) ולא פחות חשוב: גם שיחות המכירה שכבר יתקיימו, יהיו מתישות וייסגרו באחוזים נמוכים. ובשורה התחתונה? המהלך השיווקי צפוי להסתיים באכזבה.

איך כותבים תכנים שיווקיים שיעניקו דחיפה לכל מהלך שיווקי?

בשנת 2020 עומדים לרשותנו אינספור כלים דיגיטליים,
המאפשרים לנו להגיע בצורה מדויקת לקהלים הכי רלוונטיים. יש רק שאלה אחת:
האם אנחנו יודעים איך לשכנע אותם להשאיר פרטים או לבצע רכישה?

כשתשובה היא "לא"
יחס ההמרה צפוי להיות נמוך,
כמות הלידים תהיה נמוכה יותר,
נקבל פחות לידים (ונשלם עליהם יותר)
ולא פחות חשוב:
גם שיחות המכירה שכבר יתקיימו,
יהיו מתישות וייסגרו באחוזים נמוכים.
ובשורה התחתונה?
המהלך השיווקי צפוי להסתיים באכזבה.

איך כותבים תכנים שיווקיים שיעניקו דחיפה לכל מהלך שיווקי?

כך הופכים גולשים אדישים ללקוחות נלהבים
(באמצעות כתיבת תכנים שיווקיים):

כדי לאפשר לגולש לסמוך עלינו ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך.
אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון?
כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן:
לבנות מערכת יחסים…

בעולם השיווק  קוראים לזה
משפך שיווקי:
משפך שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה
(למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים.
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים,
באמצעות כתיבת תכנים שיווקיים:

כך הופכים גולשים אדישים
ללקוחות נלהבים
(באמצעות כתיבת תכנים שיווקיים):

כדי לאפשר לגולש לסמוך עליך
ולהניע אותו לפעולה,
צריך להעביר אותו תהליך.
אחרי הכל, כשחושבים על זה,
רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון?
כדי להגיע לרגע הצעה,
היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן:
לבנות מערכת יחסים…

בעולם השיווק  קוראים לזה משפך שיווקי: משפך שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים.
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים, באמצעות כתיבת תכנים שיווקיים:

איך ניצור משפך מבוסס תוכן
במסגרת הקורס?

שלב ראשון: משיכה

נלמד איך להעניק ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

נלמד איך לבנות מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעת הגולש. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיוורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

נגלה איך לזקק את הצעת המכר ולהציג אותה לגולש שכבר מכיר את  העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך נעשה את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

את התוצרים האלה בדיוק נלמד לכתוב במסגרת הקורס.

איך ניצור משפך מבוסס תוכן במסגרת הקורס?

שלב ראשון: משיכה

נלמד איך להעניק ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

נלמד איך לבנות מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעת הגולש. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיוורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

נגלה איך לזקק את הצעת המכר ולהציג אותה לגולש שכבר מכיר את  העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך נעשה את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

רוצה למקסם כל מהלך שיווקי - תוך 5 מפגשים?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בקורס הכתיבה?

כמו שבטח הספקת כבר להבין, לכתוב "יפה" זה לא מספיק כדי לייצר תוצאות. לעומת זאת, תוכן המבוסס על חוקי הכתיבה השיווקית, יאפשר לך למקסם כל מהלך שיווקי.

כאן נכנס לתמונה "לכתוב ולהרוויח טוב" – הקורס שילמד אותך
איך להניע גולשים לפעולה, באמצעות בניית המשפך השיווקי וכתיבת תוצריו.

איך נעשה את זה? 

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן

כל הסיבות להגיע לקורס

כתיבת תוכן ממיר
שיניע הרבה יותר לקוחות לפעולה, וייתן דחיפה גדולה למאמציך.

מקסום מהלכי השיווק
תכנים שיגדילו את כמות הלידים (בלי להגדיל את תקציב השיווק).

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות חברות וארגונים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

תרגולים כיתתיים
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.

יותר מכירות בפחות זמן
כשהגולש מכיר את העסק ונלהב לקנות ממנו, שיחות המכירה מתקצרות.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לך למקסם כל מהלך שיווקי תוך 5 מפגשים בלבד.

לימוד בקבוצה קטנה
שתכלול עד 20 משתתפים, ותעניק יחס אישי לכל משתתף.

מתנה מיוחדת למשתתפי הקורס

גישה מלאה לקורס הדיגיטלי – המבוסס על צילום שיעורי התכנית הפרונטלית באיכות HD. כולל צפייה סימולטנית במרצה ובמצגת הקורס, האזנה לסיעורי המוחות בכיתה והורדת דפי התרגול. הקורס הדיגיטלי יעניק לך גישה חופשית לשיעורים המצולמים 24/7, בין המפגשים הכיתתיים וגם לאחר סיום התכנית הפרונטלית.

שווי המתנה: 1,200 ₪ !

למי הקורס מיועד?

אנשי מקצועות הדיגיטל שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

אנשי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

אנשים שרוצים לייצר הכנסה מכתיבה, כהכנסה נוספת או כמקצוע עיקרי

מנהלים שרוצים להפוך את השיווק מהוצאה מכבידה למנוע צמיחה עוצמתי

בעלי עסקים שרוצים לשווק את עצמם ביעילות, ולכתוב תכנים שיגדילו את ההכנסה

למי הקורס לא מיועד?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך קורס, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הקורס נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל בתי עסק.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.
איפה ומתי?

5 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי, 27.2.2020

בין השעות 16:30-20:30

(מועדי המפגשים הבאים:

ימי חמישי ה- 5.3, ה- 12.3, ה- 19.3 וה- 26.3)

5 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי,
27.2.2020

בין השעות 16:30-20:30

מועדי המפגשים הבאים:
 5.3, 12.3, 19.3, 26.3
(ימי חמישי)

הקורס מתקיים בבית ארגון הדיגיטל הישראלי

רחוב דיזנגוף 200, תל אביב.

ההשקעה שלך:

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב-31.1.20
*ניתן לפרוס ל- 4 תשלומים של 447.5 ₪ 

רוצה להפוך גולשים אדישים ללקוחות נלהבים?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? בוגרים מספרים:
לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח:
מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים
שרוצים למקסים מהלכים שיווקיים ולהגדיל את
ההכנסות, באמצעות שימוש חכם במילים.

רוצה למקסם כל מהלך דיגיטלי - תוך 5 מפגשים?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

תגובות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן