כמה שווה המילה שלך?

תכנית ההכשרה "לכתוב ולהרוויח טוב": להרוויח מהאהבה לכתיבה – תוך 4 מפגשים.
כולל בניית תיק עבודות, שיפתח לך דלתות!

נגן וידאו

כמה שווה המילה שלך?

"לכתוב ולהרוויח טוב": הקורס שיאפשר לך להרוויח מהאהבה לכתיבה –
תוך 5 מפגשים בלבד. כולל בניית תיק עבודות, שיפתח לך דלתות!

נגן וידאו

אם מאז ומתמיד אהבת לכתוב,

אם החברים אומרים שיש לך כישרון טבעי לכתיבה,

יש לי חדשות טובות בשבילך:

מאות אלפי עסקים מחפשים כותבים עם כישרון כמו שלך, שיסייע להם להגיע ליותר לקוחות.

במציאות הזו, כותבי תוכן מיומנים שיודעים להניע לקוחות לפעולה

באמצעות שימוש חכם במילים, הופכים לאנשים מבוקשים.

איך אפשר לתרגם את הכישרון להכנסה?

כדי לענות על השאלה הזו, צריך לפני הכל להבין מדוע
הרבה בעלי עסקים שמשווקים באמצעות תוכן
(כגון תוכן לאתר, לפייסבוק, לדף נחיתה, לניוזלטר ועוד) –
מתאכזבים מהתוצאות. מדוע הם משקיעים זמן, מאמץ וכסף
בכתיבת תכנים שיווקיים, אך הטלפון לא מצלצל?

כותבים שמזהים את הכשלים שפוגעים בתוצאות,
יודעים לכתוב תכנים שיווקיים שמניעים לקוחות לפעולה,
נהנים מביקושים גבוהים ומהיכולת לגבות יותר עבור שירותי הכתיבה.

אם מאז ומתמיד אהבת לכתוב,

אם החברים אומרים
שיש לך כישרון טבעי לכתיבה,

יש לי חדשות טובות בשבילך:

מאות אלפי עסקים מחפשים כותבים עם כישרון כמו שלך, שיסייע להם להגיע ליותר לקוחות.

במציאות הזו, כותבי תוכן מיומנים שיודעים להניע לקוחות לפעולה באמצעות שימוש חכם במילים, הופכים לאנשים מבוקשים.

איך אפשר לתרגם 
את הכישרון להכנסה?

כדי לענות על השאלה הזו, צריך לפני הכל להבין מדוע הרבה בעלי עסקים שמשווקים באמצעות תוכן (כגון תוכן לאתר, לפייסבוק, לדף נחיתה, לניוזלטר ועוד) – מתאכזבים מהתוצאות.

מדוע הם משקיעים זמן, מאמץ וכסף
בכתיבת תכנים שיווקיים, אך הטלפון לא מצלצל?

כותבים שמזהים את הכשלים שפוגעים בתוצאות, יודעים לכתוב תכנים שיווקיים שמניעים לקוחות לפעולה, נהנים מביקושים גבוהים ומהיכולת לגבות יותר עבור שירותי הכתיבה.

באיזה כשלים מדובר?

טעות #1: אי ציות לחוקי התנועה מי כאן היה רוצה לנסוע נגד כיוון התנועה? כשלא מצייתים לחוקי התנועה, הנסיעה עלולה להסתיים בצורה לא טובה. בדיוק כמו בעולם התעבורה, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקים ברורים. מה קורה כשלא מצייתים להם? התכנים לא עושים את העבודה, ולא מביאים את הגולש אל היעד (למשל להשאיר פרטים או לבצע רכישה). כשלא מכירים ולא נשמעים לחוקי התנועה השיווקית, רוב הסיכויים שהתוכן יפספס את המטרה. היכולת לציית לחוקי הכתיבה השיווקית היא צעד חיוני להצלחת התכנים, אך מדוע לפעמים גם תכנים שכתובים "לפי הספר" לא עושים את העבודה?
טעות #2: לדלג על השלב הקריטי בתהליך השיווק   כשמנסים לשווק ללקוח פוטנציאלי מוצר או שירות בלי שתהיה לו הכרות מוקדמת עם בית העסק, מהדהדת לו בראש השאלה הבאה: אני לא מכיר את בית העסק, האם אפשר לסמוך עליו? כל עוד לא נבצע פעולות ל"חימום" הליד לפני שנשלוף את הצעת המכר, כל עוד לא נעניק תחילה ערך ונעורר רגשות חיוביים כלפי בית העסק, סיכויי הסגירה עלולים להיפגע באופן משמעותי. כתוצאה מכך יתקבלו פחות פניות, עלות הליד צפויה לעלות (כאשר מנהלים קמפיין ממומן), שיחות המכירה יהיו מאומצות ובשורה התחתונה – בעל העסק יהיה מאוכזב מהתוצאות.

באיזה כשלים מדובר?

טעות #1: אי ציות לחוקי התנועה

מי כאן היה רוצה לנסוע נגד כיוון התנועה? כשלא מצייתים לחוקי התנועה, הנסיעה עלולה להסתיים בצורה לא טובה. בדיוק כמו בעולם התעבורה, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקים ברורים. מה קורה כשלא מצייתים להם? התכנים לא עושים את העבודה, ולא מביאים את הגולש אל היעד (למשל להשאיר פרטים או לבצע רכישה).


כשלא מכירים ולא נשמעים לחוקי התנועה השיווקית, רוב הסיכויים שהתוכן יפספס את המטרה. היכולת לציית לחוקי הכתיבה השיווקית היא צעד חיוני להצלחת התכנים, אך מדוע לפעמים גם תכנים שכתובים "לפי הספר" לא עושים את העבודה?

טעות #2: לדלג על השלב הקריטי בתהליך השיווק – 

כשמנסים לשווק ללקוח פוטנציאלי מוצר או שירות בלי שתהיה לו הכרות מוקדמת עם בית העסק, מהדהדת לו בראש השאלה הבאה: אני לא מכיר את בית העסק, האם אפשר לסמוך עליו?

כל עוד לא נבצע פעולות ל"חימום" הליד לפני שנשלוף את הצעת המכר, כל עוד לא נעניק תחילה ערך ונעורר רגשות חיוביים כלפי בית העסק, סיכויי הסגירה עלולים להיפגע באופן משמעותי.

כתוצאה מכך יתקבלו פחות פניות, עלות הליד צפויה לעלות (כאשר מנהלים קמפיין ממומן), שיחות המכירה יהיו מאומצות ובשורה התחתונה – בעל העסק יהיה מאוכזב מהתוצאות.

איך הופכים גולשים "קרים" ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך על בית העסק ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הליד הקר ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

איך הופכים גולשים "קרים" ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך על בית העסק ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הליד הקר ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את בית העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעה. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את בית העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

את התוצרים האלה בדיוק נלמד לכתוב במסגרת הקורס.

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את בית העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעה. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את בית העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

רוצה לייצר הכנסה מכתיבה?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בתכנית ההכשרה?

כמו שבטח הספקת כבר להבין, לכתוב "יפה" זה לא מספיק כדי לייצר תוצאות ולהרוויח מכתיבה כמו שמגיע לך. לעומת זאת, תוכן המבוסס על חוקי הכתיבה השיווקית, יאפשר לך לתרגם את כישרון הכתיבה להגדלת הכנסה. כאן נכנס לתמונה "לכתוב ולהרוויח טוב" – הקורס שילמד אותך איך להפוך את האהבה להכנסה, באמצעות בניית המשפך השיווקי וכתיבת תוצריו: 

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן

 

אבל רגע אחד! עם כל הכבוד למה שנלמד, צורת הלימוד חשובה לא פחות…

איך אסייע לך לתרגם את הידע להכנסה?

בניית תיק עבודות
שישמש ככרטיס ביקור ויסייע לך למצוא עבודה בכתיבה.

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות חברות וארגונים.

תרגולים כיתתיים
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לך לרכוש מקצוע מכניס תוך 4 מפגשים בלבד.

כתיבת תוכן ממיר
שיניע הרבה יותר לקוחות לפעולה, ויגדיל את הביקושים לשירותיך.

לימוד בקבוצה קטנה
שתכלול עד 20 משתתפים, ותעניק יחס אישי לכל משתתף.

עבודה למצטיינים
אפשרות להצטרף לרשת הכותבים שלי, ולקבל הפניות  בסיום הקורס!

מתנה מיוחדת למשתתפי הקורס

גישה מלאה לקורס הדיגיטלי – המבוסס על צילום שיעורי התכנית הפרונטלית באיכות HD. כולל צפייה סימולטנית במרצה ובמצגת הקורס, האזנה לסיעורי המוחות בכיתה והורדת דפי התרגול. הקורס הדיגיטלי יעניק לך גישה חופשית לשיעורים המצולמים 24/7, בין המפגשים הכיתתיים וגם לאחר סיום התכנית הפרונטלית.

שווי המתנה: 1,200 ₪ !

למי הקורס מיועד?

אנשים שרוצים לייצר הכנסה מכתיבה, כהכנסה נוספת או כמקצוע עיקרי

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

למי הקורס לא מיועד?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך קורס, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הקורס נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל בתי עסק.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

לייצר הכנסה מכתיבה!

איפה ומתי?

5 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי, 27.2.2020

בין השעות 16:30-20:30

(מועדי המפגשים הבאים:

ימי חמישי ה- 5.3, ה- 12.3, ה- 19.3 וה- 26.3)

5 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי,
27.2.2020

בין השעות 16:30-20:30

מועדי המפגשים הבאים:
 5.3, 12.3, 19.3, 26.3
(ימי חמישי)

הקורס מתקיים בבית ארגון הדיגיטל הישראלי

רחוב דיזנגוף 200, תל אביב.

ההשקעה שלך:

מחיר הרשמה מוקדמת: 1,790 ₪ בלבד!

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 31.1.2020.
** ניתן לפרוס ל- 4 תשלומים.

רוצה להרוויח מהאהבה למילים?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? בוגרים מספרים:
לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:

טעימה מהכלים שמחכים לך:

המתכון להפצת מומחיותך

איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?

סדנת כתיבה לארגון יועצי המס

רוצה להפוך את הכישרון להכנסה - תוך 5 מפגשים?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח: כדי לצבור ניסיון, נרשמתי לאתרי פרילנסרים והתחלתי לכתוב תכנים שיווקיים תמורת… 40 ₪ לדף. רק שיהיה ברור, בכל דף כזה השקעתי שעות רבות (כך שלשם המחשה, כדי לקנות
טי-שרט פשוט שעולה 40 שקל, הייתי צריך לעבוד 3-4 שעות)… אז איך ממצב שבו הרווחתי (הרבה) פחות משכר מינימום,
הפכתי את הכתיבה למקצוע מכניס?

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

תגובות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן