כמה שווה המילה שלך?

תכנית ההכשרה "לכתוב ולהרוויח טוב": להרוויח *בצורה יפה* מהאהבה לכתיבה –
בלי לצאת מהבית. מבוסס על נוסחאות שנוסו בהצלחה במאות חברות וארגונים.

"לכתוב ולהרוויח טוב":
הקורס שיאפשר לך להרוויח בצורה יפה מהאהבה לכתיבה –
בלי לצאת מהבית. מבוסס על נוסחאות שנוסו בהצלחה במאות חברות וארגונים.

אם מאז ומתמיד אהבת לכתוב,

אם החברים אומרים שיש לך כישרון טבעי לכתיבה,

יש לי חדשות טובות בשבילך:

מאות אלפי עסקים מחפשים כותבים עם כישרון כמו שלך, שיסייע להם להגיע ליותר לקוחות.

במציאות הזו, כותבי תוכן מיומנים שיודעים להניע לקוחות לפעולה

באמצעות שימוש חכם במילים, הופכים לאנשים מבוקשים.

אם מאז ומתמיד אהבת לכתוב, אם החברים אומרים שיש לך כישרון טבעי לכתיבה,

יש לי חדשות טובות בשבילך:

מאות אלפי עסקים מחפשים כותבים עם כישרון כמו שלך, שיסייע להם להגיע ליותר לקוחות.

במציאות הזו, כותבי תוכן מיומנים שיודעים להניע לקוחות לפעולה באמצעות שימוש חכם במילים, הופכים לאנשים מבוקשים.

איך אפשר לתרגם את הכישרון להכנסה?

לכתוב "יפה" זה לא מספיק כדי לייצר תוצאות ולהרוויח מכתיבה כמו שמגיע לך. לעומת זאת, תוכן המבוסס על חוקי הכתיבה השיווקית, יאפשר לך לתרגם את כישרון הכתיבה להגדלת הכנסה.

כאן נכנס לתמונה "לכתוב ולהרוויח טוב" – הקורס שילמד אותך איך להפוך את האהבה להכנסה, באמצעות בניית המשפך השיווקי וכתיבת תוצריו: 

מהם רכיבי המשפך?

שלב שני: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר את בית העסק ולסמוך עליו, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לבית העסק להיצרב בתודעה. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את בית העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

את התוצרים האלה בדיוק נלמד לכתוב במסגרת הקורס.

מה נלמד במסגרת הקורס?

נוסחאות מוכחות לכתיבת תכנים, שנוסו בהצלחה במאות חברות וארגונים:

  • בניית אסטרטגיית תוכן – איך הופכים גולשים קרים ללקוחות חמים, באמצעות כתיבת תכני המשפך השיווקי?
  • בניית פרופיל לקוח – מה הלקוח באמת רוצה? מהן הנקודות הכואבות,
    ואלו כפתורים ימשכו את תשומת הלב שלו?
  • כתיבת מדריך חינמי – שיפתח את התיאבון של הלקוחות הפוטנציאליים לעוד ועוד מידע.
  • חיזור גורלי – איך לבנות מערכת יחסים מניבה, שתיצרב בתודעה של הלקוח הפוטנציאלי?
  • כתיבת מאמרי מומחה – שימצבו את בעל העסק כמומחה. כולל מחולל הרעיונות, שיאפשר לך לחשוב על עשרות נושאים לכתיבה ושימוש בתבניות מוכנות.
  • כתיבה ברשתות החברתיות – כלים לכתיבת פוסטים שמושכים תשומת לב
    ומייצרים מעורבות גבוהה.
  • שיווק במייל – איך למנף מערכות יחסים קיימות באמצעות כתיבת ניוזלטרים?
  • איך שולפים את ההצעה? – כתיבת דפי נחיתה, שמניעים יותר לקוחות לפעולה.

הקורס הדיגיטלי מבוסס על תכנית ההכשרה הפרונטלית, שהופכת את האהבה למקצוע:

 

אבל רגע אחד! עם כל הכבוד למה שנלמד, צורת הלימוד חשובה לא פחות…

איך אסייע לך לתרגם את הידע להכנסה?

בניית תיק עבודות
שישמש ככרטיס ביקור ויסייע לך למצוא עבודה בכתיבה.

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות חברות וארגונים.

תרגולים אישיים
יאפשרו לך ליישם את הכלים ולהתחיל לכתוב תוצרים מניבים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לך לרכוש מקצוע מכניס תוך זמן קצר.

כתיבת תוכן ממיר
שיניע הרבה יותר לקוחות לפעולה, ויגדיל את הביקושים לשירותיך.

ללמוד בקצב שלך
באמצעות קורס דיגיטלי שזמין עבורך מכל מקום ובכל זמן.

עבודה למצטיינים
אפשרות להצטרף לרשת הכותבים שלי, ולקבל הפניות  בסיום הקורס!

למה תכנית הכשרה דיגיטלית?

לספוג מהאווירה בכיתה

תכנית ההכשרה הדיגיטלית מבוססת על צילומי תכנית ההכשרה הפרונטאלית, ומאפשרת לך ליהנות מכל העולמות. מצד אחד מהיתרונות של אווירת הכיתה, מצד שני מנוחות הצפייה בתכנים מתי ומאיפה שנוח לך:

  • אווירה של שיעור פרונטאלי – כולל צפייה סימולטנית במנחה ובמצגת השיעור.
  • האזנה לדיונים בכיתה – סאונד דו-מוקדי משני המיקרופונים (של המרצה והמשתתפים), מאפשר לך לקחת חלק בסיעור המוחות המתבצע בכיתה.
  • שיתוף בדוגמאות מהארץ והעולם – כולל תוצרים שכתבו המשתתפים.
  • יישום הכלים הנלמדים בכיתה – באמצעות דפי תרגול מפורטים.
  • שילוב סרטונים הומוריסטיים – שמפילים אסימונים ומייצרים חווית למידה מהנה.
  • למידה בקצב שלך – באמצעות אתר הקורסים שזמין לרשותך 24/7. תכני הקורס יהיו זמינים עבורך למשך שנה שלמה!

מתוך הקורס הדיגיטלי:

מתוך הקורס הדיגיטלי:

למי הקורס מיועד?

אנשים שרוצים לייצר הכנסה מכתיבה, כהכנסה נוספת או כמקצוע עיקרי

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

למי הקורס לא מיועד?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך קורס, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הקורס נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל בתי עסק.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

לייצר הכנסה מכתיבה!

ההשקעה שלך:

מחיר מיוחד לרגל המצב: 560 ₪ בלבד!

מחיר מיוחד לרגל המצב:
560 ₪ בלבד!

* המחיר המיוחד עשוי להסתיים בכל רגע.
** ניתן לפרוס ל- 4 תשלומים * 140 ₪

רוצה להרוויח מהאהבה למילים?

* לאחר מילוי הפרטים, תועברו לדף התשלום.
** המחיר המיוחד עשוי להסתיים בכל רגע.
בוגרים מספרים:
הקורס מבוסס על נוסחאות שנוסו בהצלחה במאות עסקים:
רוצה להרוויח מהאהבה למילים?

* לאחר מילוי הפרטים, תועברו לדף התשלום.
** המחיר המיוחד עשוי להסתיים בכל רגע.
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח: כדי לצבור ניסיון, נרשמתי לאתרי פרילנסרים והתחלתי לכתוב תכנים שיווקיים תמורת… 40 ₪ לדף. רק שיהיה ברור, בכל דף כזה השקעתי שעות רבות (כך שלשם המחשה, כדי לקנות
טי-שרט פשוט שעולה 40 שקל, הייתי צריך לעבוד 3-4 שעות)… אז איך ממצב שבו הרווחתי (הרבה) פחות משכר מינימום,
הפכתי את הכתיבה למקצוע מכניס?

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן