אם רק היה לך שקל על כל מייל ששלחת…
כך באפשרותך להפוך את המייל לאפיק שיווק רווחי, באמצעות פורמולה ייחודית לכתיבת ניוזלטר שיבלוט בין הררי המיילים.
אני יודע איפה הלקוח שלך מבלה. לא שזה סוד כזה גדול:
מחקרים מלמדים שהגולש הממוצע מבלה 11 שעות מידי שבוע בתיבת המייל שלו. והבילוי הזה יכול להפגיש אותך אחד-על-אחד עם הגולש, כדי לבסס מערכות יחסים שיובילו לרכישה ראשונה או חוזרת. אז מה הפלא ששיווק במייל נחשב לאחד מאפיקי השיווק הרווחיים ביותר, שמניב על כל דולר של השקעה 39$?
יש רק בעיה אחת קטנה…
שיווק במייל הפך לאמצעי כל כך יעיל, שתיבת המייל של הלקוח שלך מלאה במסרים ששולחות חברות רבות.
אז מה עושים כדי למשוך את תשומת ליבו בתוך ג'ונגל של מילים?
ונעבור לחדשות: 3 כללים חשובים לכתיבת ניוזלטר שבולט בשטח
- בניית מערכת יחסים – למכור זה חשוב, בתנאי שהלקוח סומך על החברה שלך ובשל לבצע רכישה. כדי שזה יקרה, חשוב להעניק לו ערך באמצעות תכנים מקצועיים (כגון טיפים) שיבססו את מומחיותכם.
- שורת נושא מזמינה – האם הגולש יפתח את הניוזלטר שלך או יעשה Delete? התשובה תלויה במידה רבה בקופירייטינג של שורת הנושא, שיחרוץ את גורל המייל.
- כתיבה בגובה העיניים – שימוש בז'רגון מקצועי מפגין מומחיות, כל עוד הלקוח לא הולך לאיבוד בין המונחים המקצועיים הרבים. שמירה על האיזון הנכון היא המפתח לכתיבת ניוזלטר מקצועי וידידותי לקריאה.
על מנת לאפשר לכל חברה ועסק להפיק את המקסימום מהשיווק במייל, חיברתי את "מאפס לשפע" – המדריך שמלמד צעד אחד צעד איך ליצור מאפס רשימת תפוצה מניבה: משלב הגדלת הרשימה ועד ניסוח מסרים שמניעים לפעולה.
רוצה שאני אבצע את כל העבודה עבורך? בשמחה רבה. את פורמולת "מאפס לשפע" אני מטמיע בהצלחה בעת כתיבת ניוזלטרים לחברות מובילות. לפני שנשוחח, באפשרותך להתרשם כאן למטה מכמה מהם:
ניוזלטרים לדוגמא
אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן שיווקי מניע לפעולה, המבסס מערכות יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. הנה טעימה מכמה ניוזלטרים שכתבנו:
ניוזלטר חודשי הנשלח לסוכני הביטוח של חברת הפניקס:
כתיבת תכנים לניוזלטר ששולחת חברת טמבור תעשייה למשרדי תכנון, אדריכלים וקבלנים:
רוצה להפיק יותר מהמיילים שלך? שלח / קבל יותר
תגובות