איך בונים מערכת יחסים מניבה, שמובילה לרכישה?
כשהגולש פוגש אותנו בפעם הראשונה, הוא שואל את עצמו "עד כמה אפשר לסמוך עליו". כל עוד הוא לא יקבל מענה הולם לשאלה הזו, גם הקרם דה לה קרם של כתיבת תוכן לאתרים יתקשה להפוך אותו ללקוח. אז איך אפשר לנסוך בלקוחות חדשים ביטחון – ואפילו לגבות מחירים גבוהים יותר מהמתחרים?
בשלוש מילים: "פנה אל המומחה"
אנשים שהולכים לרופא מומחה, מוכנים לשלם הרבה יותר מאשר לרופא "רגיל" בלי לשאול הרבה שאלות. פשוט כי מדובר ב"מומחה". כשהולכים למנטור עסקי כדי להזניק את העסק, אנחנו מוכנים להוציא אלפי שקלים מהכיס – הרבה יותר מאשר המחיר הממוצע שגובה יועץ עסקי. פשוט כי מדובר ב"מומחה".
למומחים אנחנו מוכנים לשלם הרבה יותר.
אז איך אפשר להפוך למומחים בעצמנו?
סביר להניח שאתם כבר מומחים בתחומכם.
שגם אם יעירו אתכם באמצע הלילה, תדעו מתוך שינה לתת מענה מקצועי ללקוחות.
רק שרוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עדיין לא יודעים את זה.
וזו בעצם המטרה המרכזית של כתיבת בלוג: למצב את עצמיכם כמומחים. איך בדיוק?
בניית מערכות יחסים מניבות באמצעות כתיבת בלוג
מי מאתנו כרע ברך ושלף טבעת כבר בדייט הראשון? אין מתנדבים בקהל?
אפשר להבין. אחרי הכול, יש עוד כמה שלבים שצריך לעבור בדרך – כמו למשל לחזר ולבנות מערכת יחסים. גם עם הלקוח חשוב לבנות מערכת היחסים, באמצעות כתיבת מאמרים שמעניקים לו ערך אמתי: עם טיפים מקצועיים, סיפורי הצלחה, שאלות נפוצות ועוד. ברגע שנבנה מערכת יחסים שתמצב אותנו בעיניו כמומחים, נגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי שהוא יגיד "I Do" כאשר ההצעה תישלף. גם אם תג המחיר שלה יהיה גבוה יותר ממה ש"מקובל בשוק". זו הפריבילגיה שיש לנו כמומחים…
כתיבת בלוג שיווקי – איך עושים את זה?
על מנת לאפשר לכל ארגון או בעל עסק לכתוב בלוג בכוחות עצמו, הכנתי את המדריך להפצת מומחיותך: המדריך שמלמד איך לכתוב בקלות ובכיף מאמרי מומחה. להורדת המדריך לחצו על התמונה:
איך קופצים למים (בלי לטבוע בים של מילים)?
המדריך להפצת מומחיותך מכיל את כל הכלים שיאפשרו לכם לצאת לדרך בכוחות עצמכם. זקוקים להכוונה או לאיש מקצוע שיוריד לכם מהראש את כתיבת המאמרים? בשביל זה אני כאן 🙂
כתיבת בלוגים ומאמרים – עבודות נבחרות
לחצו על הלוגואים כדי לצפות בדוגמאות:
להפצת מומחיותך בקלות:
תגובות