איך יכול להיות שההשקעה שלך בשיווק
לא מניבה מספיק תוצאות?
חבילת ניהול התוכן שמצילה מהלכים שיווקיים, באמצעות הפצת מסרים קבועה ב- 3 ערוצים שונים: בפייסבוק, במייל ובבלוג.
הסיבה שכל-כך הרבה מהלכים שיווקיים נכשלים, היא שאין להם המשכיות. פשוט כך. בעידן שבו הלקוח שלנו חווה הצפה שיווקית, מחקרים מלמדים שצריך לחשוף אותו למסר שלנו 3-7 פעמים שונות כדי להיצרב בתודעה ולהניע אותו לפעולה.
ומה קורה בד"כ? פעם בכמה שבועות (במקרה הטוב) אנחנו מפרסמים פוסט בפייסבוק, פעם בכמה חודשים שולחים ניוזלטר או מפרסמים מאמר באתר, ומה לעשות? ההבלחות האלו לא מניבות מספיק תוצאות.
הדרך לתוצאות עוברת דרך פעילות שיווקית רציפה שתכניס אותנו לתודעה פעם, אחר פעם, אחר פעם… (אמרנו 3 פעמים לפחות, נכון)? רק שבפועל, רבים מאתנו מתחילים ומתייאשים איפשהו באמצע הדרך. ככה זה כשאין לנו את הזמן או הכלים לעשות את זה. איך משנים את התמונה?
3Deal: צריבה בתודעה,
באמצעות הפצת מסרים קבועה ב- 3 ערוצים שונים.
חבילת ניהול תוכן חודשית, שתאפשר ללקוחות פוטנציאליים לזכור אותך פעם אחר פעם ב- 3 ערוצים שונים: בפייסבוק, במייל וגם באתר או בבלוג. את התוכן שבחבילה יוצרים שני קופירייטרים, שבונים מערכות יחסים עם הגולשים בשם המותגים המובילים בישראל:
- כתיבת פוסטים לפייסבוק – ע"י מומחה רשתות חברתיות שמנהל בעבר ובהווה את דפי הפייסבוק של מותגים מובילים כגון קופיקס, בנק הפועלים, קבוצת תדהר נדל"ן ועוד.
- כתיבת מאמרים וניוזלטרים – ע"י מומחה לכתיבה שיווקית, הכותב ניוזלטרים וכתבות עבור הפניקס, טמבור תעשייה, מיטב דש, ועוד.
מה כוללת חבילת ניהול התוכן?
- כתיבת 2 פוסטים שבועיים בפייסבוק – כדי להבליט אותך ברשתות החברתיות. הפוסטים יסייעו להגדלת החשיפה של המותג לגולשים ויניעו אותם לביצוע הפעולה הרצויה.
- כתיבת 2 מאמרים חודשיים לבלוג – כדי שימצאו אותך באתר ובמנועי החיפוש. המאמרים המקצועיים יעניקו ערך מוסף לגולש, ימצבו אותך כמומחה ויצרבו בתודעה. כולל אפשרות לשלב ביטויי מפתח שיקדמו את האתר במנועי החיפוש.
- הכנת ניוזלטר חודשי – כדי שימצאו אותך במייל. הניוזלטר יפנה למאמרים המקצועיים ולמבצעים החמים מידי חודש.
כל התכנים ייכתבו לאחר ביצוע מחקר מעמיק ולימוד עולם התוכן שלך.
ובשורה התחתונה: החבילה מייצרת חשיפה מתמשכת ללקוחות פוטנציאליים בשלושת הערוצים, בצורה שתניע לפעולה ותסייע לך להגדיל את מעגל הלקוחות.
תגובות