איך להפיק הרבה יותר מכל מהלך שיווקי?

לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות,
עבור מאות עסקים וארגונים.
והכל תוך 5 שעות!

איך להפיק הרבה יותר
מכל מהלך שיווקי?

לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות,
עבור מאות עסקים וארגונים.
והכל תוך 5 שעות!

שנפתח בחדשות הטובות?

חצי מיליון עסקים פועלים בישראל,
כולם מחפשים אפיקים שיזרימו להם עוד ועוד לקוחות.
במציאות הזו, אנשי שיווק ובעלי עסקים שיודעים להניע לקוחות לפעולה, נוחלים הצלחה וגורפים את כל הקופה.

אז מדוע לפעמים התוצאות מאכזבות?

הצלחת המהלכים השיווקיים תלויה במידה רבה באיכות התוכן:
ככל שהוא יקלע יותר לצרכי הלקוחות, כך הוא יניב יותר תוצאות.

איך כותבים תוכן שעושה את העבודה?
כמו שעולם התחבורה מבוסס על מערכת שלמה של חוקים, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקיות ברורה.
ברגע שפועלים לפיה, יודעים איך להניע לקוחות אל היעד (להשאיר פרטים, לבצע רכישה, ליצור מעורבות גבוהה ועוד).
כשלא מכירים את החוקיות של עולם הכתיבה, הפנצ'ר הוא רק עניין של זמן.

וכאן מתחילה הבעיה:
בשונה מאינספור מקצועות אחרים, בעולם הכתיבה אין הכשרה מסודרת.
הכשרה שמלמדת איך לכתוב תוכן ממיר, כדי להניע את הלקוח לבצע את התוצאה הרצויה.
וכאשר התוכן לא כתוב בצורה נכונה, התוצאות לא מגיעות, יש פחות לידים ופחות המרות, יש פחות תוצאות ופחות נכונות להשקיע במהלך השיווקי הבא.

וכאשר ההשקעה בשיווק ובתוכן יורדת, שוב התוצאות מאכזבות וחוזר חלילה…

איך יוצאים מהלופ הזה??

הפורמולה לכתיבה מניבה

אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה
(בתוך האתר או מחוצה לו), שמשווק שירות או מוצר.
ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה,
כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות
בכל מהלך השיווקי.  

בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבה, בה נלמד איך לכתוב
תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים.
הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י מאות עסקים
וארגונים לאורך העשור האחרון. 

איך יוצאים מהלופ הזה??

הפורמולה לכתיבה מניבה

אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה
(בתוך האתר או מחוצה לו), שמשווק שירות או מוצר.
ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה,
כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות
בכל מהלך השיווקי.  

בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבה, בה נלמד איך לכתוב
תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים. הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י
מאות עסקים
וארגונים לאורך העשור האחרון. 

רוצה להפוך גולשים ללקוחות?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בסדנה לכתיבה מניבה?

במסגרת הסדנה לכתיבה מניבה נלמד את הפורמולה לכתיבת תוכן ממיר,
ונכיר את התבנית המוכנה לכתיבת דפי נחיתה בתוך האתר ומחוצה לו.
בין הכלים שנלמד:

 מהם 5 המפתחות לכתיבת דף נחיתה שמייצר תוצאות?

 מהן הטעויות שמבריחות את הגולשים מהדף, היישר לזרועות המתחרים?

 מה זה יחס המרה "טוב", ואיך מניעים יותר לקוחות לפעולה?

 משפך הקשב: איך לגרום למסרים שכתבת לקפוץ לעין, מתוך מאות המסרים אליהם נחשף הגולש?

 איך יודעים מה הלקוח באמת צריך, וכותבים תוכן שנוגע בבטן?

 מהם 3 הכלים שיאפשרו לך לזקק את ה- DNA הייחודי של כל מוצר או שירות?

 איך מנסחים הצעה שקשה לסרב לה, עפ"י מידותיו של הלקוח? 

 איך מנסחים כותרת שמושכת את הקשב של הגולש, מהשנייה הראשונה?

 איך מציגים הוכחות חברתיות, שיאפשרו לגולשים לסמוך על בעל העסק?

 איך מזקקים מתוך דף הנחיתה תוכן לפוסט או מודעה שמניעים לפעולה?

על מנת ליישם את הכלים הנלמדים בשטח, הסדנה כוללת מגוון תרגולים. בנוסף, מספר המשתתפים מוגבל ל- 20 כדי להעניק תשומת לב מרבית לכל משתתף.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן ממיר – Conversion Copy Expert

מה תאפשר לך הסדנה?

לכתוב תוכן ממיר שמניע
יותר לקוחות לפעולה

 

לראות יותר תוצאות מכל מהלך שיווקי

להגדיל את מעגל הלקוחות

לכתוב במינימום מאמץ, באמצעות תבנית מוכנה לכתיבת דפי נחיתה

להגדיל את הביקושים לשירות שלך

להשפיע על החיים של אינסוף גולשים
ובעלי עסקים

לאחוז בכלים המשמשים
את טובי הכותבים

למי הסדנה מיועדת?

 מנהלי מדיה חברתית ומנהלי קמפיינים, שרוצים לבנות משפך שיווקי יעיל

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

למי הסדנה לא מיועדת?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך סדנה, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הסדנה נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל את העסק או החברה.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

להניע יותר לקוחות לפעולה

איפה ומתי?

נפגשים ביום רביעי, 16.01.2019

בין השעות 16:30-21:30

 

הסדנה תתקיים ב- "My קמפוס"

לח"י 31, בני ברק (ליד קניון איילון).

חנייה בשפע ואפשרות להגיע ברכבת

ההשקעה שלך בהרשמה המוקדמת: 297 ₪ בלבד! *

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 10.1.2019. מחיר מלא:  397 ₪.

רוצה להפוך גולשים ללקוחות?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:

טעימה מהכלים שמחכים לך:

המתכון להפצת מומחיותך

איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?

סדנת כתיבה לארגון יועצי המס

איך יוצאים מהלופ הזה ??
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח: כדי לצבור ניסיון, נרשמתי לאתרי פרילנסרים והתחלתי לכתוב תכנים שיווקיים תמורת… 40 ₪ לדף. רק שיהיה ברור, בכל דף כזה השקעתי שעות רבות (כך שלשם המחשה, כדי לקנות
טי-שרט פשוט שעולה 40 שקל, הייתי צריך לעבוד 3-4 שעות)… אז איך ממצב שבו הרווחתי (הרבה) פחות משכר מינימום,
הפכתי את הכתיבה למקצוע מכניס?

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

רוצה למקסם את מהלכי השיווק?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

תגובות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן