כתבת, הזעת, שיווקת...
אז למה הטלפון לא מצלצל?

הסדנה לכתיבה מניבה: לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות, עבור מאות עסקים וארגונים.
והכל תוך 5 שעות!

ההרשמה המוקדמת מסתיימת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

כתבת, הזעת, שיווקת...
אז למה הטלפון לא מצלצל?

הסדנה לכתיבה מניבה: לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות,
עבור מאות עסקים וארגונים. והכל תוך 5 שעות!

ההרשמה המוקדמת מסתיימת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

 

שנפתח בחדשות הטובות?

האנשים סביבך רק מחפשים לקנות.

הצרכן הישראלי מחליף בממוצע מכונית כל 5 שנים, קונה סלולרי חדש כל שנה-שנתיים
ובכלל, חגיגת הקניות הישראלית באינטרנט מסתכמת בכ- 14 מיליארד שקל בכל שנה.
וזה עוד לפני שדיברנו על מיליוני האנשים שגודשים את שדה התעופה בכל שנה.
עם תיאבון כזה בריא של הצרכן הישראלי לקניות, יש רק שאלה אחת:

האם יש לו סיבה מספיק טובה
לקנות

על רקע הגידול המתמשך בצריכה,

מדוע הרבה בעלי עסקים נלחמים כדי לגייס לקוחות?

מדוע ביותר מדי מקרים אין מספיק לידים, והטלפון לא מצלצל?

כשהלקוח הפוטנציאלי מוצף באלפי הצעות שיווקיות, המסרים שלך יכולים להיבלע מאוד בקלות.
ולכן, כדי שדווקא ההצעה שלך תקפוץ לעין מבין כל המסרים,
כדי שהיא תגרום לגולש להתקשר או להשאיר פרטים,
צריך לדעת איך להציג אותה.

השאלה היא איך כותבים תוכן
שמניע גולשים לפעולה?

כמו שעולם התחבורה מבוסס על מערכת שלמה של חוקים,
כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקיות ברורה.
ברגע שפועלים לפיה, יודעים איך להניע לקוחות אל היעד
(להשאיר פרטים, לבצע רכישה, ליצור מעורבות גבוהה ועוד).
כשלא מכירים את החוקיות של עולם הכתיבה, הפנצ'ר הוא רק עניין של זמן.

וכאן מתחילה הבעיה: בשונה משיעורי נהיגה,
אף אחד לא מלמד אותנו איך לכתוב בצורה שמניעה לקוחות לפעולה.

וכאשר התוכן לא כתוב בצורה נכונה, התוצאות לא מגיעות,
יש פחות לידים ופחות המרות, יש פחות תוצאות
ופחות נכונות להשקיע במהלך השיווקי הבא.
וכשההשקעה בשיווק ובתוכן יורדת, שוב התוצאות מאכזבות וחוזר חלילה…

 

שנפתח בחדשות הטובות?

האנשים סביבך רק מחפשים לקנות.

הצרכן הישראלי מחליף בממוצע מכונית כל 5 שנים, קונה סלולרי חדש כל שנה-שנתיים ובכלל, חגיגת הקניות הישראלית באינטרנט מסתכמת בכ- 14 מיליארד שקל בכל שנה. וזה עוד לפני שדיברנו על מיליוני האנשים שגודשים את שדה התעופה בכל שנה. עם תיאבון כזה בריא של הצרכן הישראלי לקניות,
יש רק שאלה אחת:

האם יש לו סיבה מספיק טובה לקנות

על רקע הגידול המתמשך בצריכה,

מדוע הרבה בעלי עסקים
נלחמים כדי לגייס לקוחות?

מדוע ביותר מדי מקרים אין מספיק לידים, והטלפון לא מצלצל?

כשהלקוח הפוטנציאלי מוצף באלפי הצעות שיווקיות, המסרים שלך יכולים להיבלע מאוד בקלות. ולכן, כדי שדווקא ההצעה שלך תקפוץ לעין מבין כל המסרים, כדי שהיא תגרום לגולש להתקשר או להשאיר פרטים, צריך לדעת איך להציג אותה.

השאלה היא איך כותבים
תוכן שמניע גולשים לפעולה?

כמו שעולם התחבורה מבוסס על מערכת שלמה של חוקים, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקיות ברורה. ברגע שפועלים לפיה, יודעים איך להניע לקוחות אל היעד (להשאיר פרטים, לבצע רכישה, ליצור מעורבות גבוהה ועוד). כשלא מכירים את החוקיות של עולם הכתיבה, הפנצ'ר הוא רק עניין של זמן.

 

וכאן מתחילה הבעיה: בשונה משיעורי נהיגה, אף אחד לא מלמד אותנו איך לכתוב בצורה שמניעה לקוחות לפעולה. וכאשר התוכן לא כתוב בצורה נכונה, התוצאות לא מגיעות, יש פחות לידים ופחות המרות, יש פחות תוצאות ופחות נכונות להשקיע במהלך השיווקי הבא. וכאשר ההשקעה בשיווק ובתוכן יורדת, שוב התוצאות מאכזבות וחוזר חלילה…

איך יוצאים מהלופ הזה??

הפורמולה לכתיבה מניבה

אז איך הופכים גולשים לקונים? אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה: הכוונה היא לדף נחיתה עצמאי (מחוץ לאתר של העסק), או לדפי שירותים ומוצרים בתוך האתר. בשני המקרים, ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה, כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות בכל מהלך השיווקי.  

 

בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבה – סדנה מעשית לכתיבה שיווקית, בה נלמד איך לכתוב תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים. הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י מאות עסקים וארגונים לאורך העשור האחרון.

איך יוצאים מהלופ הזה??

הפורמולה לכתיבה מניבה

אז איך הופכים גולשים לקונים? אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה: הכוונה היא לדף נחיתה עצמאי (מחוץ לאתר של העסק), או לדפי שירותים ומוצרים בתוך האתר. בשני המקרים, ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה, כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות בכל מהלך השיווקי.  

בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבהסדנה מעשית לכתיבה שיווקית, בה נלמד איך לכתוב תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים. הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י מאות עסקים וארגונים לאורך העשור האחרון.

רוצה להפוך גולשים ללקוחות?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בסדנה לכתיבה מניבה?

במסגרת הסדנה לכתיבה מניבה נלמד את הפורמולה לכתיבת תוכן ממיר,
ונכיר את התבנית המוכנה לכתיבת דפי נחיתה בתוך האתר ומחוצה לו.
בין הכלים שנלמד:

 מהם 5 המפתחות לכתיבת דף נחיתה שמייצר תוצאות?

 מהן הטעויות שמבריחות את הגולשים מהדף, היישר לזרועות המתחרים?

 מה זה יחס המרה "טוב", ואיך מניעים יותר לקוחות לפעולה?

 משפך הקשב: איך לגרום למסרים שכתבת לקפוץ לעין, מתוך מאות המסרים אליהם נחשף הגולש?

 איך יודעים מה הלקוח באמת צריך, וכותבים תוכן שנוגע בבטן?

 מהם 3 הכלים שיאפשרו לך לזקק את ה- DNA הייחודי של כל מוצר או שירות?

 איך מנסחים הצעה שקשה לסרב לה, עפ"י מידותיו של הלקוח? 

 איך מנסחים כותרת שמושכת את הקשב של הגולש, מהשנייה הראשונה?

 איך מציגים הוכחות חברתיות, שיאפשרו לגולשים לסמוך עליך?

 איך מזקקים מתוך דף הנחיתה תוכן לפוסט או מודעה שמניעים לפעולה?

על מנת ליישם את הכלים הנלמדים בשטח, הסדנה כוללת מגוון תרגולים. בנוסף, מספר המשתתפים מוגבל ל- 20 כדי להעניק תשומת לב מרבית לכל משתתף.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן ממיר – Conversion Copy Expert

מה תאפשר לך הסדנה?

לכתוב תוכן ממיר, שמניע
יותר לקוחות לפעולה

 

לראות יותר תוצאות מכל מהלך שיווקי

להגדיל את מעגל הלקוחות

לכתוב במינימום מאמץ, באמצעות תבנית מוכנה לכתיבת דפי נחיתה

להגדיל את הביקושים לשירות שלך

להשפיע על החיים של אינסוף גולשים

לאחוז בכלים המשמשים
את טובי הכותבים

למי הסדנה מיועדת?

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

למי הסדנה לא מיועדת?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך סדנה, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הסדנה נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל את העסק או החברה.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

להניע יותר לקוחות לפעולה

איפה ומתי?

נפגשים ביום רביעי, 16.01.2019

בין השעות 16:30-21:30

 

הסדנה תתקיים ב- "My קמפוס"

לח"י 31, בני ברק (ליד קניון איילון).

חנייה בשפע ואפשרות להגיע ברכבת

ההשקעה שלך בהרשמה המוקדמת: 297 ₪ בלבד! *

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 10.1.2019. מחיר מלא:  397 ₪.

רוצה להפוך גולשים ללקוחות?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:

טעימה מהכלים שמחכים לך:

המתכון להפצת מומחיותך

איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?

סדנת כתיבה לארגון יועצי המס

איך יוצאים מהלופ הזה ??
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.  

היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית, וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.  
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה (אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

 

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח. מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית, ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים, ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

רוצה למקסם את מהלכי השיווק?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בסדנה אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

המלצות פייסבוק

תגובות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן