כתבת, הזעת, שיווקת...
אז למה הטלפון לא מצלצל?
הסדנה לכתיבה מניבה: לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות, עבור מאות עסקים וארגונים.
והכל תוך 5 שעות!
ההרשמה המוקדמת מסתיימת בעוד:
כתבת, הזעת, שיווקת...
אז למה הטלפון לא מצלצל?
הסדנה לכתיבה מניבה: לומדים את הפורמולה שהופכת גולשים ללקוחות,
עבור מאות עסקים וארגונים. והכל תוך 5 שעות!
ההרשמה המוקדמת מסתיימת בעוד:
שנפתח בחדשות הטובות?
האנשים סביבך רק מחפשים לקנות.
הצרכן הישראלי מחליף בממוצע מכונית כל 5 שנים, קונה סלולרי חדש כל שנה-שנתיים
ובכלל, חגיגת הקניות הישראלית באינטרנט מסתכמת בכ- 14 מיליארד שקל בכל שנה.
וזה עוד לפני שדיברנו על מיליוני האנשים שגודשים את שדה התעופה בכל שנה.
עם תיאבון כזה בריא של הצרכן הישראלי לקניות, יש רק שאלה אחת:
האם יש לו סיבה מספיק טובה
לקנות
על רקע הגידול המתמשך בצריכה,
מדוע הרבה בעלי עסקים נלחמים כדי לגייס לקוחות?
מדוע ביותר מדי מקרים אין מספיק לידים, והטלפון לא מצלצל?
כשהלקוח הפוטנציאלי מוצף באלפי הצעות שיווקיות, המסרים שלך יכולים להיבלע מאוד בקלות.
ולכן, כדי שדווקא ההצעה שלך תקפוץ לעין מבין כל המסרים,
כדי שהיא תגרום לגולש להתקשר או להשאיר פרטים,
צריך לדעת איך להציג אותה.
השאלה היא איך כותבים תוכן
שמניע גולשים לפעולה?
כמו שעולם התחבורה מבוסס על מערכת שלמה של חוקים,
כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקיות ברורה.
ברגע שפועלים לפיה, יודעים איך להניע לקוחות אל היעד
(להשאיר פרטים, לבצע רכישה, ליצור מעורבות גבוהה ועוד).
כשלא מכירים את החוקיות של עולם הכתיבה, הפנצ'ר הוא רק עניין של זמן.
וכאן מתחילה הבעיה: בשונה משיעורי נהיגה,
אף אחד לא מלמד אותנו איך לכתוב בצורה שמניעה לקוחות לפעולה.
וכאשר התוכן לא כתוב בצורה נכונה, התוצאות לא מגיעות,
יש פחות לידים ופחות המרות, יש פחות תוצאות
ופחות נכונות להשקיע במהלך השיווקי הבא.
וכשההשקעה בשיווק ובתוכן יורדת, שוב התוצאות מאכזבות וחוזר חלילה…
שנפתח בחדשות הטובות?
האנשים סביבך רק מחפשים לקנות.
הצרכן הישראלי מחליף בממוצע מכונית כל 5 שנים, קונה סלולרי חדש כל שנה-שנתיים ובכלל, חגיגת הקניות הישראלית באינטרנט מסתכמת בכ- 14 מיליארד שקל בכל שנה. וזה עוד לפני שדיברנו על מיליוני האנשים שגודשים את שדה התעופה בכל שנה. עם תיאבון כזה בריא של הצרכן הישראלי לקניות,
יש רק שאלה אחת:
האם יש לו סיבה מספיק טובה לקנות
על רקע הגידול המתמשך בצריכה,
מדוע הרבה בעלי עסקים
נלחמים כדי לגייס לקוחות?
מדוע ביותר מדי מקרים אין מספיק לידים, והטלפון לא מצלצל?
כשהלקוח הפוטנציאלי מוצף באלפי הצעות שיווקיות, המסרים שלך יכולים להיבלע מאוד בקלות. ולכן, כדי שדווקא ההצעה שלך תקפוץ לעין מבין כל המסרים, כדי שהיא תגרום לגולש להתקשר או להשאיר פרטים, צריך לדעת איך להציג אותה.
השאלה היא איך כותבים
תוכן שמניע גולשים לפעולה?
כמו שעולם התחבורה מבוסס על מערכת שלמה של חוקים, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקיות ברורה. ברגע שפועלים לפיה, יודעים איך להניע לקוחות אל היעד (להשאיר פרטים, לבצע רכישה, ליצור מעורבות גבוהה ועוד). כשלא מכירים את החוקיות של עולם הכתיבה, הפנצ'ר הוא רק עניין של זמן.
וכאן מתחילה הבעיה: בשונה משיעורי נהיגה, אף אחד לא מלמד אותנו איך לכתוב בצורה שמניעה לקוחות לפעולה. וכאשר התוכן לא כתוב בצורה נכונה, התוצאות לא מגיעות, יש פחות לידים ופחות המרות, יש פחות תוצאות ופחות נכונות להשקיע במהלך השיווקי הבא. וכאשר ההשקעה בשיווק ובתוכן יורדת, שוב התוצאות מאכזבות וחוזר חלילה…
איך יוצאים מהלופ הזה??
הפורמולה לכתיבה מניבה
אז איך הופכים גולשים לקונים? אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה: הכוונה היא לדף נחיתה עצמאי (מחוץ לאתר של העסק), או לדפי שירותים ומוצרים בתוך האתר. בשני המקרים, ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה, כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות בכל מהלך השיווקי.
בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבה – סדנה מעשית לכתיבה שיווקית, בה נלמד איך לכתוב תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים. הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י מאות עסקים וארגונים לאורך העשור האחרון.
איך יוצאים מהלופ הזה??
הפורמולה לכתיבה מניבה
אז איך הופכים גולשים לקונים? אחת הדרכים האפקטיביות לגיוס לקוחות היא באמצעות דף נחיתה: הכוונה היא לדף נחיתה עצמאי (מחוץ לאתר של העסק), או לדפי שירותים ומוצרים בתוך האתר. בשני המקרים, ככל שהתוכן ייגע בצרכי הלקוחות ויציג הצעה ייחודית שקשה לסרב לה, כך הדף יניב יותר פניות ויותר רכישות, שיאפשרו לך לראות יותר תוצאות בכל מהלך השיווקי.
בדיוק לשם כך יצרתי את הסדנה לכתיבה מניבה – סדנה מעשית לכתיבה שיווקית, בה נלמד איך לכתוב תוכן ממיר שהופך יותר גולשים לפונים. הסדנה מבוססת על הפורמולה שרקחתי, פורמולה שנוסתה בהצלחה ע"י מאות עסקים וארגונים לאורך העשור האחרון.
מה נלמד בסדנה לכתיבה מניבה?
במסגרת הסדנה לכתיבה מניבה נלמד את הפורמולה לכתיבת תוכן ממיר,
ונכיר את התבנית המוכנה לכתיבת דפי נחיתה בתוך האתר ומחוצה לו.
בין הכלים שנלמד:
מהם 5 המפתחות לכתיבת דף נחיתה שמייצר תוצאות?
מהן הטעויות שמבריחות את הגולשים מהדף, היישר לזרועות המתחרים?
מה זה יחס המרה "טוב", ואיך מניעים יותר לקוחות לפעולה?
משפך הקשב: איך לגרום למסרים שכתבת לקפוץ לעין, מתוך מאות המסרים אליהם נחשף הגולש?
איך יודעים מה הלקוח באמת צריך, וכותבים תוכן שנוגע בבטן?
מהם 3 הכלים שיאפשרו לך לזקק את ה- DNA הייחודי של כל מוצר או שירות?
איך מנסחים הצעה שקשה לסרב לה, עפ"י מידותיו של הלקוח?
איך מנסחים כותרת שמושכת את הקשב של הגולש, מהשנייה הראשונה?
איך מציגים הוכחות חברתיות, שיאפשרו לגולשים לסמוך עליך?
איך מזקקים מתוך דף הנחיתה תוכן לפוסט או מודעה שמניעים לפעולה?
על מנת ליישם את הכלים הנלמדים בשטח, הסדנה כוללת מגוון תרגולים. בנוסף, מספר המשתתפים מוגבל ל- 20 כדי להעניק תשומת לב מרבית לכל משתתף.
בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן ממיר – Conversion Copy Expert
מה תאפשר לך הסדנה?
לכתוב תוכן ממיר, שמניע
יותר לקוחות לפעולה
לראות יותר תוצאות מכל מהלך שיווקי
להגדיל את מעגל הלקוחות
לכתוב במינימום מאמץ, באמצעות תבנית מוכנה לכתיבת דפי נחיתה
להגדיל את הביקושים לשירות שלך
להשפיע על החיים של אינסוף גולשים
לאחוז בכלים המשמשים
את טובי הכותבים
למי הסדנה מיועדת?
בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים
כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם
מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה
מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם
בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם
למי הסדנה לא מיועדת?
- לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך סדנה, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
במסגרת הסדנה נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל את העסק או החברה. - לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
- לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות. לכן הקורס כולל תרגול מעשי.
ובשורה התחתונה:
להניע יותר לקוחות לפעולה
איפה ומתי?
נפגשים ביום רביעי, 16.01.2019
בין השעות 16:30-21:30
הסדנה תתקיים ב- "My קמפוס"
לח"י 31, בני ברק (ליד קניון איילון).
חנייה בשפע ואפשרות להגיע ברכבת
ההשקעה שלך בהרשמה המוקדמת: 297 ₪ בלבד! *
* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 10.1.2019. מחיר מלא: 397 ₪.
"אלעד היקר, בשורה התחתונה זכינו במקום הראשון בשלוש מתוך שלוש קטגוריות אליהן הגשנו מועמדות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות. הדרך לזכייה ההיסטורית הזאת הייתה ארוכה והיה לי העונג לזכות בך כשותף מלא, מקצועי ומחויב. אני רוצה להודות לך על עריכת ועיבוד התוכן לפרויקטים – כל זאת בזמן אפס ובמרוץ כנגד הזמן. אין לי ספק שלמחויבות שלך לתוצאות ולמקצועיות שלך בעיבוד החומרים יש חלק ניכר בזכייה שלנו. תודה, תודה, תודה".
בזק בינלאומי
"יצרנו קשר עם אלעד על מנת להעביר סדנת כתיבה למנהלי בתי הספר בעיר. אלעד - בסבלנות ומקצועיות, הנחה את המנהלים כצוות וכן נפגש עם כל אחד מהם באופן אישי ועבד אתו על כתיבת התכנים. לאור שביעות הרצון שלנו ובמיוחד של מנהלי בתי הספר, החלטנו לעבוד עם אלעד גם בהמשך. הידע והמקצועיות שלו שווים כל השקעה כספית".
עיריית רחובות
"השילוב של תוצרים איכותיים עם שירות מצוין עושה את ההבדל בין סתם כתיבה, לאומנות של ממש.
מומלץ בחום!".
"סייעת לנו, פתחת לנו את הראש, נתת לנו כיוונים חדשים... ואנחנו יוצאים לעבודה עם כלים מצוינים. מלא תודות".
"ביקשתי מאלעד שיכתוב תוכן לדף נחיתה שמשווק קורס מאלפי כלבים בהנחייתי. קיוויתי שהדף יגרום לסדנה להתמלא, אבל גם בחלומות הכי וורודים לא תיארתי לעצמי שכל הכרטיסים לסדנה יחטפו תוך 3 ימים בלבד! בעקבות הביקוש הגדול, חודש לפני פתיחת הקורס כבר פתחנו את ההרשמה למועד הבא...".
הבדל של שמיים וארץ".
"אלעד הוא קודם כל איש מקצוע ברמ"ח אבריו – לפני שהוא כותב אות אחת חשוב לו להבין באמת ולחלוב מהלקוח את כל האינפורמציה הנדרשת, במטרה לייצר תוכן אמיתי ואיכותי. רמת הכתיבה שלו ובהירותה גבוהות מאוד וכך הוא יכול להתאים כל תוכן לכל קורא – בין אם זה תוכן מקצועי ברמה גבוהה ובין אם זה מאמר המיועד לכלל האוכלוסייה". עידו יערי, מנכ"ל משותף של חברת הדיגיטל Webzilla.
"מעולם כתבות שלי לא נראו טוב כל כך! מקצועיות כל כך! מדוייקות ואיכותיות כל כך!! אלעד, מבחינתי, פרצת דרך! עיצבת לי מודל מקצועי עסקי שהיה ברור רק אצלי בראש.. חידדת מסרים, שידרגת משמעותית את הכתבה! בזכותך אני בגלובס! ובזכותך השמיים של הכתיבה השיווקית בעסק שלי, הוא הגבול התחתון! תודה, תודה, תודה! אתה תותח שיווקי!!" .
"לחזור לעוד ועוד ועוד קריאטיביות! בכל פרויקט חדש, בכל רעיון שעף לראש, בכל הזדמנות שאני יכולה... על החייגן אלעד הירש! מעבר ליצירתיות שבכתיבה, יש אדם קשוב, שעושה עבודה מאחורי הקלעים, לומד את החומר, מנסח את הקונספט, דואג להבין בדיוק מה הצורך, מתעקש, מתחבט, מתלבט, מקשקש ואז יוצאת היצירה! ושוב תודה, על כך שאתה נמנה בין אנשי המקצוע שמחוברים אלי ישירות לוריד. שאתה קורא את כל התמונה המלאה וחשובה לך התוצאה לא פחות ממני :)" .
הוביל לראיון ברדיו 103FM אצל ורדה רזיאל ז'קונט
"ההחלטה להשתתף בסדנה 'מ- א' ועד כתב' הגיעה בדיוק בזמן. הכתיבה הפכה למהנה ולא מתישה. כתבתי את המאמר 'הדרך אל המתבגר - עוברת בתשעה צעדים', בעזרת הכלים והטיפים המועילים שקיבלתי בסדנה שלך. המאמר פורסם באתר מקצועי להורים, והוביל לראיון אצל ורדה רזיאל ז'קונט בנושא מתבגרים" .
"מעולם כתבות שלי לא נראו טוב כל כך! מקצועיות כל כך! מדויקות ואיכותיות כל כך!! אלעד, מבחינתי, פרצת דרך! עיצבת לי מודל מקצועי עסקי שהיה ברור רק אצלי בראש.. חידדת מסרים, שדרגת משמעותית את הכתבה! בזכותך אני בגלובס! תודה, תודה, תודה! אתה תותח שיווקי!!".
טעימה מהכלים שמחכים לך:
המתכון להפצת מומחיותך
איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?
סדנת כתיבה לארגון יועצי המס
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית, וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה (אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…
את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח. מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית, ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים, ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.
תגובות