הפטנט שיביא לכם את המוזה

הפטנט שיביא לכם את המוזה

יושבים לכתוב עבור העסק, אבל המוזה לא באה? הפטנט הבא יסייע לכם להגיע אליה כדי לכתוב בשטף...

3 דרכים לעיצוב תוכן – שמושך הרבה יותר תשומת לב

3 דרכים לעיצוב תוכן – שמושך הרבה יותר תשומת לב

לפעמים שינויים בסיסיים בנראות של הטקסט יכולים לעשות הבדל גדול. איך אפשר להגדיל את העניין סביב מה שכתבתם (לפעמים באופן דרמטי), רק באמצעות עיצוב נכון של הטקסט?

להפוך שיחה עם לקוח – למאמר קולח

להפוך שיחה עם לקוח – למאמר קולח

לדבר עם לקוחות ולהסביר להם על מ- א' ועד ת' על המוצר או השירות כולנו יודעים. אז איך אפשר להפוך את השיחה הזו ממש למאמר קולח?

מה קרה, מלחמה?

מה קרה, מלחמה?

שלושת הכללים שיאפשרו לכם לכתוב בקלות: מדוע 9 מתוך 10 עסקים שאני פוגש פשוט לא מצליחים לכתוב, למרות שהם יודעים שהכתיבה תקדם להם את העסק? מהו החסם הגדול ביותר בכתיבה ואיך אפשר להתגבר עליו – כדי לגרום

איך לייצר הפניות ב- 60 שניות?

איך לייצר הפניות ב- 60 שניות?

כשעשרות בעלי עסקים מגיעים למפגש ומציגים אחד אחרי השני, הצגה עצמית היא כמו… בושם. אחרי שאנחנו מריחים בחנות  5-6 בקבוקי בושם אחד אחרי השני, הכול "מריח" לנו אותו הדבר. אלא אם משהו יוצא דופן יקרה…

איך הופכים מילים לפנינים?

איך הופכים מילים לפנינים?

מבוסס על סיפור אמיתי: איזה שפן המלצרית שלפה מהכיס כדי להסביר לי על אחת ממנות הספיישל במסעדה? ואיך זה קשור ליכולת שלכם למשוך תשומת לב באמצעות שימוש נכון במילים?

מילים כמו חול, ולא רוצים לאכול…

מילים כמו חול, ולא רוצים לאכול…

איך מילים יכולות להגביר או להפחית תיאבון, ואיך זה קשור לשיווק של העסק?

כתיבה לאתרי אינטרנט – צעד רביעי: מילים עם משקל

כתיבה לאתרי אינטרנט – צעד רביעי: מילים עם משקל

אחרי שמאמצי הקופירייטינג נשאו פרי והגולש הגיע למאמר פרי עטכם, איך תגרמו לו לזכור דווקא את המסרים שלכם?

כתיבה לאתרי אינטרנט – צעד שלישי: לעלות לכותרות

כתיבה לאתרי אינטרנט – צעד שלישי: לעלות לכותרות

כתיבה לאתרים - איך מנסחים כותרות מנצחות?