איך תופסים את המוזה כדי לכתוב מזווית מקורית?

איך תופסים את המוזה כדי לכתוב מזווית מקורית?

המוזה היא כמו... אפצ'י. בורחת בדקה ה- 90, ברגע שאנחנו מתיישבים לכתוב. אז איך אפשר לתפוס את המוזה החמקמקה, כדי לכתוב בקלות מאמרים שיגדילו את החשיפה העסקית? התשובות (המפתיעות) בהרצאה קצרה שהעברתי:

ללחוץ על הכפתורים הנכונים – באמצעות שימוש חד במילים

ללחוץ על הכפתורים הנכונים – באמצעות שימוש חד במילים

יותר מידי פעמים אנחנו משקיעים משאבים רבים בשיווק העסק, מזיעים ומתאמצים, בלי לראות תוצאות. ה"אשם" העיקרי הוא כפתור אחד קטן שאם תלחצו עליו, באפשרותו לשנות עבורכם את כל התמונה.

איך להיחרט בתודעה (בלי לעבוד קשה)?

איך להיחרט בתודעה (בלי לעבוד קשה)?

הפצה קבועה של מסרים ללקוחות (קיימים ופוטנציאליים), תשאיר אותך בתודעה ותייצר עבורך יותר הפניות. את זה כולם יודעים. השאלה היא איך אפשר לעשות את זה בלי לעבור יותר מידי קשה?

שורת הפתיחה שתגרום ללקוחות "להתחיל" אתכם

שורת הפתיחה שתגרום ללקוחות "להתחיל" אתכם

שורות הפתיחה של הגבר הישראלי זכו למקום של כבוד באינספור בדיחות. שורת הנושא של המייל שלכם,לעומת זאת, יכולה לזכות אתכם בתשומת לב יקרה מצד לקוחות פוטנציאליים. הנה כמה דרכים לכתיבת שורת נושא שאי אפשר להתעלם

הסרטון שיגרום לך לאהוב את עצמך (עוד יותר)

הסרטון שיגרום לך לאהוב את עצמך (עוד יותר)

כיצד הסרטון של DOVE ריגש 114 מיליון איש ברחבי העולם – ומה אפשר ללמוד ממנו כדי לגעת בלקוחות פוטנציאליים בעסק שלך?

איך לזהות את הרכיב הסודי שלך תוך 10 דקות?

איך לזהות את הרכיב הסודי שלך תוך 10 דקות?

את התשובה לשאלה שלמעלה קיבלתי, לא תאמינו, תוך כדי צפייה בסרט הוליוודי טיפוסי. הנה דרך יעילה במיוחד לגלות את התשובה – תוך 10 דקות עבודה.

הבמה שלך: איפה הכי כדאי לפרסם מאמרים?

הבמה שלך: איפה הכי כדאי לפרסם מאמרים?

איפה הכי כדאי לפרסם מאמרים שכתבתם כדי ליהנות ממקסימום חשיפה? ומה עושה מי שאין לו אתר?

5 כלים חינמיים לשדרוג התוכן שלך

5 כלים חינמיים לשדרוג התוכן שלך

חשבתם, הזעתם, כתבתם... ועכשיו כל מה שנשאר הוא להוסיף לתוכן עוד כמה רכיבים חינמיים, שיהפכו אותו לנוצץ ומושך בעיני הגולשים. הנה 5 הכלים החינמיים שישדרגו לכם את התוכן.

איך כותבים פוסט ויראלי בפייסבוק?

איך כותבים פוסט ויראלי בפייסבוק?

טיפים לכתיבת פוסטים – שיאפשרו לכם גם לכתוב בקלות וגם לגרום ליותר אנשים לדבר על העסק שלכם.