5 דרכים למשוך תשומת לב באמצעות כתיבת תכנים מחויכים

5 דרכים למשוך תשומת לב באמצעות כתיבת תכנים מחויכים

כך תוכלו להגדיל את החשיפה העסקית ולמשוך יותר תשומת לב, באמצעות שילוב הומור בתכנים שלכם.

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 3

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 3

איך לזקק את היתרונות הייחודיים שלכם, בצורה שתגרום לגולשים להעדיף אתכם על פני המתחרים?

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 2

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 2

איזו טעות "שורפת" גולשים שנחשפים לתכנים השיווקיים שלכם? ואיך אפשר למנוע אותה כדי להפוך יותר גולשים לפונים?

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 1

כתיבה בנוסח תאילנדי – פרק 1

כלים לכתיבה שיווקית שמעלה את הדופק, בהשראת החוויות שעברתי בתאילנד המדהימה.

חתימה טובה (ומניבה): איך להיצרב בתודעה דרך החתימה?

חתימה טובה (ומניבה): איך להיצרב בתודעה דרך החתימה?

הטריק שממציא מחדש את הביטוי "חתימה טובה", ומאפשר לכם להיצרב בתודעה בכל מייל שתשלחו.

חמשת הכללים לעיצוב מאמר שאי אפשר לעמוד בפניו

חמשת הכללים לעיצוב מאמר שאי אפשר לעמוד בפניו

כתבתם מאמר מקצועי או מדריך, בניתם אותו לפי הספר והשקעתם בו הרבה זמן ומחשבה? כך תגרמו להרבה יותר אנשים לשים לב אליו, באמצעות 5 כללים חשובים.

איך לכתוב בהנאה באמצעות קווה-קווה השראה?

איך לכתוב בהנאה באמצעות קווה-קווה השראה?

בדקות הקרובות נלמד איך להפוך את הכתיבה למשחק ילדים, באמצעות... קווה-קווה השראה! אחרי שנכין קווה-קווה, נגלה ביחד איך להשתמש בו כדי לכתוב בקלות ובכיף.

איך לשחרר את מעצור הכתיבה באמצעות… כוס קפה?

איך לשחרר את מעצור הכתיבה באמצעות… כוס קפה?

מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו עם אזיקים, שמקריא לכם את הזכויות שלכם? ואיך זה קשור לאחד המעצורים הכי מעצבנים בבואנו לשווק את העסק?

5 סיבות שהתוכן באתרך לא עושה את העבודה

5 סיבות שהתוכן באתרך לא עושה את העבודה

מדוע 98% מהגולשים שכבר נכנסים לאתר יוצאים כלעומת שבאו? ואיך אפשר להניע יותר גולשים שנכנסים לאתר אל עבר הפעולה הרצויה, באמצעות הצגה נכונה של התוכן?