איך הופכים גולשים אדישים
ללקוחות נלהבים?

"לכתוב ולהרוויח טוב": הקורס שילמד אותך איך לכתוב תוצרים שמגדילים את ההכנסות – תוך 4 מפגשים בלבד.

נגן וידאו

איך הופכים גולשים אדישים
ללקוחות נלהבים?

"לכתוב ולהרוויח טוב": הקורס שילמד אותך איך
לכתוב תוצרים שמגדילים את ההכנסות – תוך 4 מפגשים בלבד.

נגן וידאו

אם הגעת לכאן, כנראה שחשוב לך להגדיל את ההכנסה
ואת כמות הלקוחות.
זו בדיוק המטרה של מהלכי השיווק.

אז למה זה לא תמיד קורה?

איך יכול להיות שלמרות כל מאמצי השיווק

למרות שהשקעת זמן וכסף, (ואולי אפילו כתבת) – אין מספיק פניות?

מדוע גם הפניות שכבר מגיעות בקושי נסגרות למרות שהוצאת את הגרון?

(רמז: זה לא תמיד קשור ליכולות המכירה שלך).

בעלי עסקים שמזהים את הכשלים שפוגע בתוצאות, יודעים לכתוב תכנים שיווקיים שמניעים לקוחות לפעולה, נהנים מביקושים גבוהים ומהיכולת לגבות יותר עבור השירות שלהם.

באיזה כשלים מדובר?

טעות #1: אי ציות לחוקי התנועה

מי כאן היה רוצה לנסוע נגד כיוון התנועה?
כשלא מצייתים לחוקי התנועה, הנסיעה עלולה להסתיים בצורה לא טובה. בדיוק כמו בעולם התעבורה, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקים ברורים. מה קורה כשלא מצייתים להם?

התכנים לא עושים את העבודה, ולא מביאים את הגולש אל היעד (למשל להשאיר פרטים או לבצע רכישה). כשלא מכירים ולא נשמעים לחוקי התנועה השיווקית, רוב הסיכויים שהתוכן יפספס את המטרה.

היכולת לציית לחוקי הכתיבה השיווקית היא צעד חיוני להצלחת התכנים, אך מדוע לפעמים גם תכנים שכתובים "לפי הספר" לא עושים את העבודה?

טעות #2: לדלג על השלב הקריטי בתהליך השיווק

כשמנסים לשווק ללקוח פוטנציאלי מוצר או שירות בלי שתהיה לו הכרות מוקדמת עם בית העסק, מהדהדת לו בראש השאלה הבאה: אני לא מכיר אותו, האם אפשר לסמוך עליו?

כל עוד לא נבצע פעולות ל"חימום" הליד לפני שנשלוף את הצעת המכר, כל עוד לא נעניק תחילה ערך ונעורר רגשות חיוביים כלפי בית העסק, סיכויי הסגירה עלולים להיפגע באופן משמעותי.

כתוצאה מכך יתקבלו פחות פניות, עלות הליד צפויה לעלות (כאשר מנהלים קמפיין ממומן), שיחות המכירה יהיו מאומצות ובשורה התחתונה – נתאכזב מהתוצאות.

באיזה כשלים מדובר?

טעות #1: אי ציות לחוקי התנועה

מי כאן היה רוצה לנסוע נגד כיוון התנועה?
כשלא מצייתים לחוקי התנועה, הנסיעה עלולה להסתיים בצורה לא טובה. בדיוק כמו בעולם התעבורה, כך לעולם הכתיבה השיווקית יש חוקים ברורים. מה קורה כשלא מצייתים להם?

התכנים לא עושים את העבודה, ולא מביאים את הגולש אל היעד (למשל להשאיר פרטים או לבצע רכישה). כשלא מכירים ולא נשמעים לחוקי התנועה השיווקית, רוב הסיכויים שהתוכן יפספס את המטרה.

היכולת לציית לחוקי הכתיבה השיווקית היא צעד חיוני להצלחת התכנים, אך מדוע לפעמים גם תכנים שכתובים "לפי הספר" לא עושים את העבודה?

טעות #2: לדלג על השלב הקריטי בתהליך השיווק – 

כשמנסים לשווק ללקוח פוטנציאלי מוצר או שירות בלי שתהיה לו הכרות מוקדמת עם בית העסק, מהדהדת לו בראש השאלה הבאה: אני לא מכיר אותו, האם אפשר לסמוך עליו?

כל עוד לא נבצע פעולות ל"חימום" הליד לפני שנשלוף את הצעת המכר, כל עוד לא נעניק תחילה ערך ונעורר רגשות חיוביים כלפי בית העסק, סיכויי הסגירה עלולים להיפגע באופן משמעותי.

כתוצאה מכך יתקבלו פחות פניות, עלות הליד צפויה לעלות (כאשר מנהלים קמפיין ממומן), שיחות המכירה יהיו מאומצות ובשורה התחתונה – נתאכזב מהתוצאות.

איך הופכים גולשים אדישים ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך עליך ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הגולש האדיש ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

איך הופכים גולשים אדישים ללקוחות נלהבים?

כדי לאפשר לגולש לסמוך עליך ולהניע אותו לפעולה, צריך להעביר אותו תהליך. אחרי הכל, כשחושבים על זה, רובנו לא שלפו את הטבעת על הדייט הראשון, נכון? כדי להגיע לרגע הצעה, היינו צריכים לעשות דבר אחד קטן: לבנות מערכת יחסים…

אותו עיקרון בדיוק פועל גם בעולם השיווק. לתהליך שמסייע לנו להפוך את הגולש האדיש ללקוח נלהב קוראים משפך שיווקי: מודל שמעביר את הגולש תהליך, מהשלב שבו הוא לא מודע לקיומו של העסק ועד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים או ביצוע רכישה).

יש אינספור משפכים שיווקיים,
הנה דוגמא למשפך שהופך לידים קרים ללקוחות משלמים:

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר אותך ולסמוך עליך, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לך להיצרב בתודעת הגולש. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיוורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את  העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

את התוצרים האלה בדיוק נלמד לכתוב במסגרת הקורס.

מהם רכיבי המשפך?

שלב ראשון: משיכה

מתן ערך חינמי שמאפשר לגולש להכיר אותך ולסמוך עליך, כמו למשל מדריך חינמי.

שלב שני: חיזור

בניית מערכת יחסים שתאפשר לך להיצרב בתודעת הגולש. איך עושים את זה? באמצעות תוצרי כתיבה מגוונים: מאמרי מומחה, פוסטים ברשתות החברתיות ושליחת דיוורים למייל.

שלב שלישי: שליפה

שליפת הצעת מכר והצגתה לגולש שכבר מכיר את העסק ופיתח כלפיו רגשות חיוביים. איך עושים את זה? באמצעות כתיבת דף נחיתה או תוכן לאתר, שיניעו כמה שיותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה.

רוצה להפוך גולשים ללקוחות?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

מה נלמד בקורס הכתיבה?

כמו שבטח הספקת כבר להבין, לכתוב "יפה" זה לא מספיק כדי לייצר תוצאות. לעומת זאת, תוכן המבוסס על חוקי הכתיבה השיווקית, יאפשר לך להגדיל את ההכנסה ולמקסם כל מהלך שיווקי.

כאן נכנס לתמונה "לכתוב ולהרוויח טוב" – הקורס שילמד אותך
איך להפוך את האהבה להכנסה, באמצעות בניית המשפך השיווקי וכתיבת תוצריו: 

  • בניית אסטרטגיית תוכן – איך הופכים גולשים קרים ללקוחות חמים?
  • בניית פרופיל לקוח – מה הלקוח באמת רוצה? מהן הנקודות הכואבות,
    ואלו כפתורים ימשכו את תשומת הלב שלו?
  • כתיבת מדריך חינמי – שיפתח את התיאבון של הלקוחות הפוטנציאליים לעוד ועוד מידע.
  • חיזור גורלי – איך לבנות מערכת יחסים מניבה, שתיצרב בתודעה של הלקוח הפוטנציאלי?
  • כתיבת מאמרי מומחה – שימצבו אותך כסמכות מקצועית מובילה. כולל מחולל הרעיונות, שיאפשר לך לחשוב על עשרות נושאים לכתיבה ושימוש בתבניות מוכנות.
  • כתיבה ברשתות החברתיות – כלים לכתיבת פוסטים שמושכים תשומת לב
    ומייצרים מעורבות גבוהה.
  • שיווק במייל – איך למנף מערכות יחסים קיימות באמצעות כתיבת ניוזלטרים?
  • איך שולפים את ההצעה? – כתיבת דפי נחיתה, שמניעים יותר לקוחות לפעולה.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת מומחי תוכן

 

אבל רגע אחד! עם כל הכבוד למה שנלמד, צורת הלימוד חשובה לא פחות…

איך אסייע לך להגדיל את ההכנסות?

כתיבת תוכן ממיר
שיניע הרבה יותר לקוחות לפעולה, ויגדיל את הביקושים לשירותיך.

כלים שעובדים בשטח
פותחו ע"י קופירייטר שכותב בעשור האחרון עבור מאות חברות וארגונים.

קבלת תבניות מוכנות
שיאפשרו לך לעשות העתק-הדבק ולכתוב במינימום מאמץ.

תרגולים כיתתיים
במהלכם ניישם את הכלים ונכתוב תוצרים אישיים.

מקסום מהלכי השיווק
תכנים שיגדילו את כמות הלידים (בלי להגדיל את תקציב השיווק).

יותר מכירות בפחות זמן
כשהגולש מכיר אותך ונלהב לקנות ממך, שיחות המכירה מתקצרות.

הכשרה קצרה וקולעת
שתאפשר לך למקסם כל מהלך שיווקי תוך 4 מפגשים בלבד.

לימוד בקבוצה קטנה
שתכלול עד 20 משתתפים, ותעניק יחס אישי לכל משתתף.

למי הקורס מיועד?

 בעלי עסקים שרוצים להפוך יותר גולשים לפונים

אנשים שרוצים לייצר הכנסה מכתיבה, כהכנסה נוספת או כמקצוע עיקרי

 כותבי תוכן שרוצים להגדיל את הביקושים לשירות שלהם

 מקדמי אתרים שמחפשים דרכים להגדלת יחס ההמרה

 מנהלי שיווק שרוצים למקסם את תקציב השיווק העומד לרשותם

 בוני אתרים שהלקוחות שלהם "תקועים", כשהם מנסים לכתוב תכנים לאתר שלהם

למי הקורס לא מיועד?

  • לאנשים שרוצים לכתוב תוכן כמו של המתחרים – בשביל תוכן גנרי לא צריך קורס, אפשר לעשות "העתק-הדבק".
    במסגרת הקורס נלמד איך לכתוב תוכן שמבדל בתי עסק.
  • לאנשים שמחפשים קורס עיוני – עם עקרונות תיאורטיים לא הולכים למכולת. עם פרקטיקות מוכחות שמייצרות תוצאות ומכניסות כסף, דווקא כן.
  • לאנשים שבאים כדי לשבת "רגל על רגל" – בלי להפשיל שרוולים ולתרגל את הטכניקות שנלמד, יהיה קשה לייצר תוצאות.  לכן הקורס כולל תרגול מעשי.

ובשורה התחתונה: 

לכתוב תכנים שמגדילים את ההכנסה!

איפה ומתי?

4 מפגשים שבועיים

יוצאים לדרך ביום חמישי, 21.11.2019

בין השעות 16:30-21:30

(מועדי המפגשים הבאים:

ימי חמישי ה- 28.11, ה- 5.12 וה- 12.12)

 

הקורס מתקיים ב- "My קמפוס"

לח"י 31, בני ברק (ליד קניון איילון).

חנייה בשפע ואפשרות להגיע ברכבת

ההשקעה שלך בהרשמה המוקדמת: 1,790 ₪ בלבד! *

* ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 22.9.2019. מחיר מלא:  2,390 ₪.

* ניתן לפרוס ל- 4 תשלומים

רוצה להפוך גולשים אדישים ללקוחות נלהבים?
* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו
אפשר גם להתקשר: 054-6868983
לאיזה תוצאות לצפות? בוגרים מספרים:
לקוחות מספרים:
והנה עוד לקוחות שרואים תוצאות:

טעימה מהכלים שמחכים לך:

המתכון להפצת מומחיותך

איך לכתוב מזווית מקורית,
שמושכת הרבה יותר תשומת לב?

סדנת כתיבה לארגון יועצי המס

איך יוצאים מהלופ הזה ??
איך אני יודע שהכלים האלה עובדים?
פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.

פשוט מאוד: כי ניסיתי אותם.
היי, אני אלעד הירש, ואני… מכור למילים. במשך קרוב לעשור נושם את עולם הכתיבה השיווקית,
וכותב עבור מאות עסקים וארגונים.
את דרכי בתחום התחלתי בשנת 2010, עם אפס ניסיון בכתיבה
(אם לא מחשיבים את הברכות שכתבתי בחרוזים לאירועים המשפחתיים)…

את עולם הכתיבה השיווקית החלטתי להכיר מהעשייה בשטח: כדי לצבור ניסיון, נרשמתי לאתרי פרילנסרים והתחלתי לכתוב תכנים שיווקיים תמורת… 40 ₪ לדף. רק שיהיה ברור, בכל דף כזה השקעתי שעות רבות (כך שלשם המחשה, כדי לקנות
טי-שרט פשוט שעולה 40 שקל, הייתי צריך לעבוד 3-4 שעות)… אז איך ממצב שבו הרווחתי (הרבה) פחות משכר מינימום,
הפכתי את הכתיבה למקצוע מכניס?

מאז ועד היום, השקעתי עשרות אלפי שעות בהבנת החוקיות של עולם הכתיבה השיווקית,
ובפיתוח כלים שמניעים גולשים לפעולה. במקום להיות מקובע לתיאוריות, למדתי במציאות איזה כלים עובדים,
ושכללתי אותם עם השנים. באמצעות הכלים האלה, אני מלווה מאות עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את
ההכנסות באמצעות שימוש חכם במילים.

רוצה למקסם כל מהלך שיווקי - תוך 4 מפגשים?

* אם לאחר מילוי הטופס אינך מועבר לדף תשלום, כנראה שכל המקומות בקורס אזלו

אפשר גם להתקשר: 054-6868983

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן